|

بخشودگی جرایم رانندگی شامل کدام جریمه ها می شد؟

سردار هادیانفر درباره بخشودگی جرایمی که دو برابر شده اند و همچنین مهلت پرداخت اصل جریمه‌ها توضیحاتی داد.

لینک کوتاه کپی شد

سردار سید کمال هادیانفر با اعلام خبر بخشودگی جرایم رانندگی دو برابر شده تا پایان سال ۹۹، در این رابطه اظهار کرد: درخواست کردیم افرادی که تا پایان سال ۹۹، دارای جرایم رانندگی معوقه هستند و مشمول جرایم دو برابری شده‌اند، شامل بخشودگی شوند و جرایم رانندگی آنها به اصل بازگردد.

رئیس پلیس راهور تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی با این درخواست موافقت کرد لذا جرایم رانندگی معوقه دو برابری تمام دارندگان وسایل‌نقلیه، از چهار اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به اصل بر می‌گردد و تا پایان دی ماه امسال فرصت دارند که اصل جرایم رانندگی را پرداخت کنند و مشمول بخشودگی شوند.

3469569

طرح بخشودگی جرایم رانندگی تا کی مهلت دارد؟

رئیس پلیس راهور ناجا افزود:افراد می‌توانند از طریق دفاتر پلیس +10 لیست جرایمی را که به اصل خود برگشته است دریافت کنند و از درگاه‌های بانکی به صورت حضوری و غیر حضوری می‌توانند پرداخت کنند. اگر تا دی ماه از این فرصت استفاده نکنند این جریمه دوبرابری دوباره اعمال خواهد شد.

سردار هادیانفر تصریح کرد:هر میزان جرایمی که افراد به صورت تسلیمی یا الصاقی، تا پایان سال 99 داشتند اگر در فرصت دو ماه پرداخت نکرده باشند به دوبرابر تبدیل شده که مردم از این فرصت می‌توانند استفاده کنند.

سقف جریمه توقیف خودرو هم افزایش یافت

در بحث توقیف‌ها آن چه که ابلاغ شده 3 میلیون تومان است و اگر بیشتر از آن باشد  خودرو  توقیف خواهد شد، قبلا این سقف یک میلیون تومان بود که با توجه به شرایط این مقدار تغییر کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها