|

چگونه می‌توان بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کرد؟

انتخاب شرکت مطمئن و متناسب با بودجه، برای انجام پروژه، امری دشوار است. در این مقاله ۱۰ راهکار کاربردی برای سهولت این امر بیان کرده ایم.…

لینک کوتاه کپی شد

خیلی از افراد برای انتخاب شرکت یا فرد مورد نظر خود، جهت برون‌سپاری طراحی سایت و خدمات حوزه IT دچار شک و شبهه هستند و نمی‌دانند چه کسی برای این کار مناسب‌تر است؟

این شک و سختی در انتخاب کاملا درست و به جا است زیرا یک خدمت نادرست می‌تواند هزینه‌های زیادی به همراه داشته باشد. در این مقاله قصد داریم یک سری ویژگی‌هایی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید بهترین را برای کسب‌و‌کار خود برگزینید و یک همکاری موفق داشته باشید. اما در ابتدا بازار این خدمات و مشکلات موجود را بررسی می‌کنیم.

بازار و رقابت در دنیای خدمات IT

بازار IT درایران و جهان روز به روز درحال گسترش است. به دلیل موانع کمتر در شروع کار مانند هزینه اولیه پایین‌تر و تنوع خدمات تعداد شرکت‌های ثبت شده در این عرصه نسبتا زیاد است. در هر نوع خدمت رقبای بسیاری وجود دارد و ممکن است رقبای جدید بسیاری نیز ورود کنند. اصطلاحا این بازار اقیانوس قرمز است. در این اقیانوس قرمز با تنوع در خدمات و با کلی تبلیغات مختلف و گاها با شیوه‌های نادرست انتخاب شخص یا شرکتی مطمئن، مسلما سخت است. میزان نارضایتی از خدمات در بین مشتریان معمولا زیاد است. این مسئله فقط مرتبط با برون‌سپاری کارها نیست. بسیاری از افرادی که نیروی مقیم نیز داشته‌اند از شرایط کاری و عدم تحویل به موقع و کامل گله‌مندند.

یکی از بزرگترین مشکلات این عرصه که سبب نارضایتی مشتریان شده است، عدم تحویل به موقع از سمت مجری است. در حالیکه تعهد به زمان سبب افزایش رضایتمندی می‌شود. در ادامه نکاتی برای انتخاب بهتر خدمت شما بیان می‌شود.

چه نیازی به طراحی سایت است؟

امروزه در جهان شاهد تحول دیجیتال هستیم. کسب‌وکار الکترونیک به دلیل فرا رفتن از مرزهای فیزیکی حرف اول را می‌زند. پس لازم است خود را هماهنگ سازید. برای همسو بودن در این روند قطعا اولین و مطمئن‌ترین راه برای ورود به دنیای الکترونیک ایجاد یک وب‌سایت قدرتمند است. اگر نخواهید وارد این دنیا شوید، چرخه کسب‌و‌کار شما را حذف خواهد کرد. پس، سایت حرفه‌ای یک الزام است.

شاید بتوان از روشهای دیگری مانند شبکه‌های اجتماعی، ثبت نام در پلتفرم‌ّها و... نیز وارد این عرصه شد ولی وب‌سایت مانند شناسنامه و هویت کسب و کار شماست. این روش‌ها، روش‌های خوبی هستند ولی برای تبلیغات در کنار وب‌سایت اصلی. با داشتن وب‌سایت خیالتان از بابت فیلترینگ راحت است و می‌توانید محتواهای خود را منظم کنید. هم چنین  می توانید با استفاده از درگاه پرداخت آنلاین و نماد اعتماد الکترونیک اعتماد سازی کنید و مشتریان بیشتری را جذب کنید.

تخفیف ویژه سفارش طراحی سایت رایانیتا برای پیج های اینستاگرام

image_5198a3b0600548767a38fe464e1c9cac1d4018e1

شرکت رایانیتا، مستقر در مرکز رشد و دارای مقام برتر طراحی سایت در سطح ملی می‌باشد. این شرکت در راستای حمایت از کسب و کارهای اینستاگرامی (پیج های بیزینسی)، تخفیف ویژه طراحی سایت ارائه می دهد. هم‌چنین، برای خدمات طراحی سایت خود ضمانت کیفیت، پشتیبانی یک ساله رایگان و آموزش رایگان کار با پنل مربوطه نیز ارائه می‌دهد.

این فرصت را از دست ندهید... ! برای در یافت این تخفیف ویژه لطفا یا با شماره تماس (۰۲۱۴۷۶۲۰۰۷۰) تماس حاصل فرمایید یا به وب سایت این شرکت مراجعه کرده و با کارشناسان این مجموعه از روش‌های مختلف ثبت درخواست ، واتساپ، چت آنلاین و .... در وب سایت (rayanita.com)  اقدام بفرمایید.

پس از بررسی درخواست شما، توسط کارشناسان مرکز، بین ۲۰٪ تا ۵۰٪ تخفیف ویژه طراحی سایت به شما عزیزان تعلق خواهد گرفت. این تخفیف از روش پیامک و ایمیل ظرف ۱۲ ساعت به شما ابلاغ خواهد شد.

خدمات ویژه طراحی سایت مارکت پلیس رایانیتا

مارکت پلیس واسطی بین خریداران و فروشندگان است و از خود محصولی جهت فروش ندارد. منظور از محصول، کالا یا خدمت می‌باشد. معمولا روش درآمد مارکت پلیس ها از دریافت درصد یا کمیسیون از تراکنش‌های صورت گرفته است.

اگر شما نیز می‌خواهید مارکت پلیسی مانند دیجی‌کالا داشته باشید یا هر پلتفرم واسطه‌ای دیگر که طرفین یک فرایندی را به هم متصل می‌کند، بهترین گزینه برای شما شرکت رایانیتا می‌باشد. این مجموعه، ضمانت بازگشت وجه ارائه می‌دهد و اگر شما از نتیجه کار راضی نباشید،  بدون هیچ شرطی کل مبلغ پرداختی شما بازگشت داده می‌شود.

هر شرکتی این خدمت ویژه را ارائه نمی‌دهد...

image_6473947085396db86373a0296d43a9a6e7b612ff

قابل ذکر است که یکی از تخصص‌های اصلی تیم رایانیتا خدمات حرفه‌ای مارکت پلیس است. هم‌چنین، این شرکت پشتیبانی یکساله رایگان دارد که برای مارکت پلیس ها که کاربران بیشتری دارند، بسیار مهم است.تعهد به زمان، استفاده از تکنولوژی های روز و رعایت در امانت از بارزترین ویژگی های همکاری با این شرکت محبوب است.

جهت آشنایی بیشتر با خدمات مارکت پلیس رایانیتا و انجام نیازسنجی اولیه:

  • با کارشناسان مجموعه به شماره 02147620070 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.
  • به وبسایت  rayanita.com مراجعه نموده و در بخش وبسایت و مارکت پلیس با شیوه کار بیشتر آشنا شوید و از طریق سایت درخواست مشاوره رایگان ثبت نمایید.
  • از سایر راه های ارتباطی موجود در سایت مانند واتساپ، چت آنلاین و... استفاده نمایید.
  • روی لینک طراحی سایت مارکت پلیس کلیک کنید (کمی بالاتر)

((:

۱۰ نکته قابل توجه در انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت برای شما

حالا بریم سر بحث اصلی جذاب.  برای داشتن یک وب سایت موفق، لازم است بهترین شرکت مناسب برای کارخود را برگزینید. برای این کار پیشنهاد می‌شود نکات زیر را برای یک انتخاب صحیح و همکاری موفق در نظر بگیرید.

۱. انجام نیازسنجی اولیه

اگر به دنبال بهترین شرکت طراحی سایت برای ورود به دنیای دیجیتال یا بهبود جایگاهتان در این عرصه هستید، لازم است در ابتدا نیاز سنجی از درخواست خود داشته باشید. برای این نیازسنجی بهتر است با افراد فعال در این حوزه مشورت کنید.  شرکت رایانیتا برای کمک به رشد کسب و کارها، مشاوره رایگان ارائه می‌دهد. حتی اگر نخواهید از این شرکت سفارش دهید می‌توانید به راحتی از کارشناسان این مجموعه کمک بگیرید.

۲. بررسی وبسایت خود شرکت

مهم ترین نمونه کار یک شرکت، وبسایت خود شرکت می‌باشد. زیرا معمولا همه شرکتها بیشترین توانشان را در سایت خودشان خرج می‌کنند زیرا کاملا منطبق با نیاز و سلیقه خودشان است. پس، حتما وبسایت خود شرکت را کاملا بررسی کنید از لحاظ طراحی، ریسپانسیوی، محتواهای موجود و.....

۳. بررسی مجوزها

در ابتدا بررسی کنید که شرکت منتخب اصلا وجود خارجی دارد یا خیر و ساده ترین راه بررسی آن شرکت در روزنامه رسمی می باشد.

برای اطمینان از شرکت مورد نظر و جلوگیری از مشکلات حقوقی بهتر است در ابتدای امر مجوزهای شرکت را بررسی کنید. گواهی نظام صنفی رایانه، نماد اعتماد الکترونیکی، مجوز انفورماتیک، مجوز کسب و کارهای مجازی معمولا از مهمترین جوازهای این عرصه می باشند.شرکتی که دو جواز را داشته باشد، می‌توان گفت معتمد است. مهم ترین جواز جواز نظام صنفی رایانه برای شرکتهای ارائه دهنده خدمات می‌باشد. مجوز اتحادیه کسب و کارهای مجازی و نماد اعتماد بیشتر برای فروشگاه های اینترنتی مورد استفاده است. البته بسیاری از افراد به صورت فریلنسینگ و بدون مجوز نیز در حال فعالیت هستند ولی خب کار با افراد بدون مجوز ریسک های خودش را به همراه دارد.

شرکت رایانیتا دارای گواهی نظام صنفی و نماد اعتماد می باشد، پشتیبانی و آموزش رایگان نیز ارائه میدهد. قیمت به نسبت رقبا بسیار مناسب تر است. ضمنا ضمانت بازگشت وجه هم می دهد. 

image_5e312bfd63721e84491cbfd25411d86b87eaa2b5

۴. قیمت مناسب

خب رسیدیم به سخن خوش قیمت مناسب. هیچکس پول اضافه برای خرج کردن ندارد. پس، همیشه یکی از مهم ترین نکات در انتخاب بهترین گزینه بحث قیمت می باشد. قیمت مهم است ولی همه چیز نیست. شما مسلما باید شرکتی را انتخاب کنید که محدوده قیمتی آن با بودجه شما هماهنگ باشد. بهتر است لیستی از شرکت های متناسب با بودجه خود را تهیه کنید و سایر المان های معرفی شده را در میان آن‌ها مقایسه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

۵. جوایز و افتخارات

جوایز و افتخارات یک شرکت می‌تواند دلگرمی بسیاری برای شما از جهت درستی انجام کار ایجاد کند. شرکت رایانیتا، مقام برتر طراحی سایت در مسابقات ملی را دارد و در این مسابقه، نوع طراحی، گرافیک، بهینگی کدها، سرعت کار و... از دیدگاه داوران سنجیده شده است و می تواند عاملی باشد تا از کیفیت پیاده سازی وب سایت خود اطمینان بیشتری داشته باشید. افتخارات یک شرکت می تواند نمایی از سطح کیفیت خدمات  و میزان مهارت آن شرکت باشد.

۶. پشتیبانی حرفه ای

پشتیبانی در فرایند طراحی سایت و خدمات دیجیتال مارکتینگ بسیار مهم است زیرا ممکن است بسیاری از باگها و مشکلات پس از گذشت زمان ظهور کنند.

متاسفانه برخی با اشتباه در ایجاد دیتابیس ها و روابط بین جداول، استفاده از سئو کلاه سیاه(برای آشنایی بیشتر با این مدل سئو حتما مقاله سئو کلاه سیاه چیست ؟ را مطالعه نمایید تا خدایی نکرده دچار مشکلات، آسیبها و هزینه های هنگفت ناشی از این کار نشوید.) ، سنگین کردن حجم کار  و... ممکن است به صورت خواسته یا ناخواسته شرایطی را ایجاد کنند که شما پس از تحویل کار آن را تایید نمایید ولی پس از اندک زمانی متوجه باگهای بسیاری در کار شوید.

این اشتباهات ممکن است به دلیل عدم مهارت، نگذاشتن وقت کافی برای پروژه، استفاده غیر بهینه از کدها و داداه های قبلی و ... باشد. برای پیشگیری از اینگونه رخدادها حتما به این نکته توجه داشته باشید که شرکت ارائه دهنده خدمت، پشتیبانی نیز ارائه دهد.

شرکت رایانیتا در کنار خدمات اصلی با کیفیت خود، یک سال پشتیبانی رایگان، آموزش رایگان و مشاوره رایگان نیز ارائه می‌دهد.

۷. ارائه ضمانت کیفیت انجام کار

ضمانت کیفیت انجام کار معمولا شامل سرعت، امنیت و بهینگی کدها می‌شود. به طور مثال بهتر است از شرکت مورد نظر درباره ضمانت سرعت بپرسید و از آنها بخواهید که تضمین دهند در انتهای کار سایت شما در Google Page Speed یا GT Metrix گرید مشخصی داشته باشد یا هیچگونه باگی در آن سامانه مشخص نداشته باشد. یا از آنها برای امنیت وبسایت پرس و جو کنید و متدولوژی پیاده سازی سیستم را جویا شوید. اگر شرکت مورد نظر حاضر به قید این موارد باشد، یعنی به کار خود مطمئن است و به دنبال آن شما نیز آسودگی خاطر بیشتری خواهید داشت.

شرکت رایانیتا برای تمامی پروژه‌های خود ضمانت کیفیت، سرعت و امنیت ارائه می دهد.

۸. دارا بودن دانش فنی و بازاریابی در کنارهم

اگر طراح سایت شما که در واقع در بخش فنی فعالیت دارد، دانش کافی در زمینه بازاریابی و کسب و کار نداشته باشد، در فرایند برنامه نویسی نکات ساختاری سئویی را رعایت نمی‌کند. یا اگر سئوکار پروژه شما دانش فنی کافی نداشته باشد ممکن است متوجه بسیاری از مشکلات سئویی ساختاری نشود و با عدم تشخیص درست مشکل با صرف هزینه بیشتر بخواهد وضعیت را بهبود ببخشد.

image_e7746b31783a6794a803528d0bd0fffa7968d715

همه‌ی اعضای شرکت رایانیتا، چه در بخش فنی چه در بخش فروش و مارکتینگ در زمینه مقابل آموزشهای لازم را گذرانده اند.

هم چنین این شرکت در تمامی پروژه های طراحی سایت، اصول سئو را در نظر می‌گیرد و در نهایت، بدون هزینه اضافه شما سایتی با کیفیت + سئو تکنیکال تحویل خواهید گرفت.

اگر میخواهید بیشتر با خدمات تخصصی سئو این شرکت آشنا شوید به وبسایت  (RAYANITA.COM)  بخش سئو تخصصی مراجعه نمایید یا با کارشناسان مجموعه تمواس حاصل فرمایید. (02147620070)

۹. وبسایت شرکت مورد نظر فعال باشد

دقت کنید که حتما خود وبسایت شرکت پویا و فعال باشد و در حال تولید محتوا باشد. محتویات مقالات سایت تا حدودی می تواند نشانگر کیفیت کار و مهارت آن شرکت باشد. نظم محتواها و ساختار و عکس‌های باکیفیت بسیار موثر است. معمولا اکثر وب سایت های ارائه دهنده خدمات در سایت خود قسمتی به نام مقالات یا آکادمی دارند، می توانید از تاریخ انتشار محتواها متوجه بروز بودن سایت شوید.

خیلی دقت بفرمایید که حتما سایت شرکت فعال باشد و شما فقط به یک لندینگ پیج موقتی مراجعه نکرده اید.

۱۰. بررسی پیش نویس قرارداد و مفاد آن

اگر شرکتی شرایط فوق را داشت و به مرحله سفارش رسیدید، حتما مفاد قرارداد تنظیم شده را بررسی کنید و نکات زیر را در نظر بگیرید.

  • تبیین تمامی فازهای اجرایی و مدت زمان مختص هر فاز
  • توافق طرفین در موضوع دیرکرد از سمت کارفرما و مجری
  • تبیین وظایف هر دو طرف
  • حفظ منافع دو طرف در قرارداد
  • ذکر جزئیات پروژه و تمامی ضمانت‌های داده شده از سمت مجری
  • شرایط پرداخت مطمئن و منطقی
  • قید مساله پشتیبانی، چگونگی و مدت زمان آن
  • در دو نسخه و به امضای طرفین باشد
  • در نظر گرفتن شرایط اضطراری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها