|

خشونت خانگی

شکنجه و آزار جنسی زن جوان توسط همسر خلبانش!

در آگوست سال 2017 مادر وحشت زده این کودک بی دفاع در لحظه ای که به وسیله چاقویی بر گردنش توسط پیتر تهدید می شد، بی اختیار چاقو را در شکم…

لینک کوتاه کپی شد

در اینجا تصاویری از پدر مهربانی به نام پیتر چیلورز نشان داده شده که از گذراندن وقت با کودک نوپایش لذت می برد اما واقعیت چیز دیگری است. 

این مرد، خلبان هواپیمای رایان ایر است و در طی یک حادثه نامزد خود که به عنوان کمک خلبان آن هواپیما فعالیت می کرد را به طرزشکه کننده ای تهدید کرد که پش از اقدام به قتل او، کودک نوپای خود را بکشد. 

در این میان در حالیکه مادر این کودک نوپا، مگدالنا لسیکا به جرم قتل غیرقانونی به 15 سال حبس محکوم شده بود، چیلورز که با شرارت خود، او را مجبور به این جرم کرده، بود، تنهابه 18 ماه حبس محکوم شد.  

این مرد رذل که کمتر از نیمی از محکومیت خود را پشت سر گذاشته، در حال حاضر زندگی تازه ای را در کنار خانواده جدید خود آغاز کرده و آزادی زود هنگام او، خانواده مگدالنا و مبارزان خشونت های خانگی را وحشت زده کرده است. 

تصاویر اختصاصی گرفته شده از او، چیلورز را به همراه یکی از دو فرزندی که اکنون از مهمانداری به نام لیزا اسپنسر دارد، نشان می دهد و آنچه که بیش از هر چیز دیگری غم انگیز به نظر می رسد، این است که این پسر درست همسن پسر کوچک دیگر او است که  خود باعث مرگش شد. 

در آگوست سال 2017 مادر وحشت زده این کودک بی دفاع در لحظه ای که به وسیله چاقویی بر گردنش توسط پیتر تهدید می شد، بی اختیار چاقو را در شکم نوزاد 23 ماهه خود، جیمز فرو برد و سپس خود را دار زد. 

 پیش از اقدام مگدالنا به خودکشی در زمان علنی شدن دادگاه، هیئت منصفه این عمل را ناشی از شکنجه روانی او به علت رفتار های وحشیانه چیولرز دانست. 

این خلبان به علت مشکلات روانی خود، مو های آن زن بیچاره را میکند و سپس او را مجبور به خوردن موهای کنده شده اش می کرد و یا او را به زور می بوسیدن و در همان حین بینی اش را فشار می داد تا نتواند به درستی نفس بکشد  و در آخر نیز او را وادار به برقراری رابطه جنسی می کرد.

او همچنین در دادگاه اعتراف کرد که در صورت انجام نشدن خواسته هایش از سوی مگدالنا، به شکنجه کردن او ادامه می داد.

سپس زمانی که مگدالنا تصمیم به ترک او گرفت، چیولرز مدام تهدید می کرد که در صورت بردن جیمز، او را پیدا کرده و می کشد. 

سپس زمانی که مگدالنا تصمیم به ترک او گرفت، چیولرز مدام تهدید می کرد که در صورت بردن جیمز او را پیدا کرده و می کشد. 

مگدالنا در سال 2018 به جرم قتل به زندان افتاد و سال بعد با چیولرز در دادگاه مواجه شد. آن زن در هم شکسته در آن دادگاه اظهار کرد که: "شما نمی دانید تجاوز های مکرر این مرد مریض، چه بلایی بر سر من آورد. من چند بار سعی کردم فرار کنم اما هر بار مانعم می شد و من می ترسیدم که او عصبانیت خود را بر سر شخص بی گناه دیگری خالی کند"

 همچنین در آن دادگاه مشخص شد که چیلورز در زمان شنیدن خبر بارداری همسرش، از او خواسته بود تا فرزندش را بیندازد و در یکی از مکالمات تلفنی خود با مگدالنا نیز گفت: " به دنیا آمدن این بچه زندگی و آینده شغلی مرا تباه می کند" و در پی آن نیز را او را به عنوان یک زن خودخواه، هیولا و یک هرزه خطاب کرد. 

در پایان نیز گزارش یکی از منابع خبری مبنی بر آزادی مشروع چیولرز تحت مقررات حصر خانگی و نظارت الکترونیکی بر اعمال او بود. 

 

0_James-with-his-father-Peter-Chilvers

 0_Chilvers-and-Lesicka0_Peter-Chilvers

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی