|

روایتی از دل تاریخ:

گیم پلی بازی سفیر عشق چه ویژگی هایی دارد؟

بازی سفیر عشق روایتگر داستان حضور حضرت مسلم ابن عقیل(ع) در شهر کوفه به عنوان سفیر امام حسین(ع) می‌باشد

لینک کوتاه کپی شد
3

در این تریلر بخش‌های زیادی از گیم‌پلی بازی سفیر عشق به نمایش درآمده و می‌توانید نحوه مبارزه و پرتاب تیر و کمان را ببینید. مهران با صلابت گام برمی‌دارد و فضاهای متنوعی از محیط بازی را نشانتان می‌دهد. 

مبارزات با شمشیر و از پای درآوردن دشمنان، پرتاب تیر و کمان از بالای ساختمان‌ها و از مسافت دور، بخش دیگر این تریلر جدید از سفیر عشق هستند که عطش تجربه آن را بر روی کامپیوتر دوچندان می‌کند.


ویژگی های بازی سفیر عشق

بازی سفیر عشق روایتگر داستان حضور حضرت مسلم ابن عقیل(ع) در شهر کوفه به عنوان سفیر امام حسین(ع) می‌باشد که علاوه بر روایت این بخش از زندگی این بزرگوار در قالب چندین گذشته نمایی و آینده نمایی به حادثه کربلا نیز می‌پردازد. سفیر عشق نخستین بازی مذهبی - تاریخی در کشورمان است که با تحقیقات وسیع و مشورت با کارشناسان مذهبی، بازینامه آن تدوین گردیده است، که تلاش دارد برای نخستین بار در یک روایت تعاملی مخاطبین گسترده بازیهای رایانه ای را با فضای تاریخ اسلام از یک منظر جذاب و تاثیر گذار آشنا سازد.

مخاطب در این بازی سیر رخدادهای تاریخی را از منظر شخصیت مهران که جوانی ایرانی است پی می‌گیرد و در روند بیان قصه مهران به واگویی تابستان گرم کوفه سال شصت و یک هجری خواهیم پرداخت و اتفاقات تاریخی از زمان ورود مسلم ابن عقیل (ع) به کوفه، دشمنی بنی امیه، نقش افرادی مانند هانی ابن عروه ، مختار ثقفی ، نعمان ابن بشیر و ... را در یک روند تعاملی درک خواهد کرد.

Safire-Eshgh-Gameplay-02

سبک بازی سفیر عشق

ازی سفیر عشق: روز واقعه، یک بازی اکشن Hack ‘n’ Slash (شمشیری) سوم شخص است. سبک اکشن را می‌توان محبوب‌ترین و رایج‌ترین سبک در بین بازی‌های ویدئویی نامید. این سبک دامنه‌ی بسیار گسترده‌ای دارد تمرکز روی گیم‌پلی پرهیجان و مبارزات جذاب، محبوبیت زیادی را در بین بازیکن‌ها به دست آورده است. در بازی‌ های اکشن، بازیکن‌ها باید واکنش‌های بسیار سریعی داشته باشند و با دقت و زمان‌بندی مناسب کار را به پیش ببرند.

بازی‌های اکشن معمولا بازیکن‌ها را از نظر فیزیکی نیز به چالش می‌کشند و هماهنگی بین دست و چشم بازیکن در انجام آنها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بازی‌های هک اند اسلش یا Hack ‘n’ Slash تاکید زیادی روی مبارزات تن‌ به تن دارند. در بازی‌های هک اند اسلش ، قهرمان بازی به تنهایی با تعداد زیادی از دشمنان مواجه می‌شود و باید با استفاده از سلاح‌هایی مثل شمشیر آنها را نابود کند.

Safire-Eshgh-Gameplay-01

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی:

  • گرافیک جی‌فورس ۷۸۰
  • ۸ گیگابایت رم
  • پردازنده Core i5
  • ۱۴ گیگابایت فضای خالی هارد دیسک
  • ویندوز ۶۴ بیتی

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها