|

آخرین خبرها از افزایش حقوق کارمندان امروز پنجشنبه 10 اسفند

رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد میانگین افزایش حقوق کارمندان 18 درصد و بازنشستگان 20 درصد است که به‌صورت پلکانی اعمال خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

بر مهم در مورد افزایش حقوق‌ها با نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال ۱۴۰۲، بحث در خصوص میزان افزایش حقوق کارمندان و کارگران داغ شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از افکارنیوز؛ حقوق کارمندان در سال جاری ۲۰ درصد و در سال گذشته ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده بود و با توجه به تورم موجود، کارمندان انتظار دارند حقوق آنها در سال ۱۴۰۳ به میزان بیشتری افزایش یابد.

با پایان یافتن بحث‌های پرحاشیه در خصوص افزایش مجدد حقوق کارمندان و کارگران در سال جاری، حالا بحث‌ افزایش حقوق‌ها در سال ۱۴۰۳ آغاز شده است. در شروع فصل پاییز اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه سازمان برنامه و بودجه برای سال آینده افزایش علی الحساب ۲۰ درصدی حقوق کارمندان دولت را در دستور کار قرار داده است. با این حال مدتی بعد داوود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد میانگین افزایش حقوق کارمندان ۱۸ درصد و بازنشستگان ۲۰ درصد است که به‌صورت پلکانی اعمال می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده کارمندانی که درآمدشان در سطوح بالاتری است افزایش حقوق کمتری خواهند داشت و کارمندانی که حقوق کمتری دارند نیز درصد افزایش حقوقشان بیشتر خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی