|

ویتنی رایت سلبریتی و بازیگر فیلم های مستهجن کیست و در ایران چه می کند؟+ عکس

ویتنی رایت که از او با عنوان بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی یاد می‌شود گویا اخیرا به ایران سفر کرده و در تهران حضور دارد

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ویتنی رایت، بازیگر فیلم‌های خاص و به عبارتی فیلم‌های جنسی و غیراخلاقی استوری از خودش در کاخ گلستان در تهران منتشر کرد. او در این عکس پوشش و ظاهر شبیه شهروندان و بازدیدکنندگان موزه‌های کشور را دارد.

ایران گردی ویتنی رایت اما به مذاق کاربران شبکه‌های اجتماعی خوش نیامده و خیلی‌ها معتقدند با توجه به سختگیری‌هایی که در خیابان‌ها و معابر کشور نسبت به پوشش وجود دارد،‌ چطور و چرا یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی باید در ایران به راحتی حضور داشته باشد، خصوصا که این شائبه نیز وجود دارد که ممکن است در راستای دعوت چهره‌ها و سلبریتی‌های خارجی به ایران این اتفاق رخ داده باشد.

5983526

ویتنی رایت در این چند وقت اخیر علاوه بر ایران به مصر و لبنان هم سفر کرده بود و پیش از هر سفر از دنبال کنندگانش می خواست که بگویند مقصدهای گردشگریش چه غذا و جاهای دیدنی دارد. در خصوص سفر به ایران هم با انتشار یک استوری از مخاطبان خود خواسته بود تا بهترین غذا و دیدنی‌های تهران را به او معرفی کنند.

با این حال هنوز هیچ واکنش رسمی درباره حضوز ویتنی رایت در تهران، داده نشده است.

اما کمی بیشتر درباره ویتنی رایت

ویتنی رایت در سپتامبر 1991 در اوکلاهاما سیتی، مرکز ایالت اوکلاهاما، در خانواده‌ای با تبار بومی آمریکایی و ولزی به دنیا آمد. او تحصیل در رشته پرستاری و همچنین تکنسین داروسازی را آغاز کرد و هر دو را رها کرد و به مدت ده ماه به عنوان رقصنده در اوکلاهاما کار کرد.

در ویکی‌پدیای او نوشته شده است: او که به دنبال جهش دیگری در حرفه خود بود، در سال 2016 به عنوان بازیگر وارد صنعت پورنوگرافی شد.

این سلبریتی فیلم های مستهجن از حامیان فلسطین است و پیش از این علیه مسیح علی‌نژاد نیز پستی را منتشر کرده بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها