|

تغییر پوشش عجیب و جنجالی نگار (محبوبه) قاضی میر سعید مجری تلویزیون

نگار قاضی میر سعید مجری سابق تلویزیون با پوشش خبرسازش در فضای مجازی حسابی مورد توجه قرار گرفت

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نگار قاضی میرسعید از مجریان جوان صداوسیما بود که به تازگی با انتشار عکس و تصاویری از خودش همه را شگفت زده کرد. البته مشخص نیست که این تصاویر در داخل ایران است یا خارج از کشور و اصلا مربوط به این ایام است یا چند ماه و حتی چند سال پیش. به هر حالا هر چه هست با آن چیزی که ما پیشتر از نگار قاضی میرسعید دیده بودیم کاملا متفاوت است.

ezgif.com-webp-to-jpg-converted (2)

ezgif.com-webp-to-jpg-converted (1)

پوشش عجیب نگار قاضی میرسعید در حالی است که او پیش تر در مصاحبه با روزنامه صبا درباره نوع پوشش خودش گفته بود: من از اول که گزینش رفتم عنوان کردم که من فقط برای اجرای تلویزیونی چادر می‌پوشم چون با آن احساس امنیت می کنم. ضمن این‌که بیرون از سازمان هم هیچ‌گاه پوشش غیراخلاقی نداشتم. بنا به فرمایش رهبری هم حجاب در صداقت و حیا و متنانت است نه فقط چادر.

اما نگار قاضی میر سعید کیست و چگونه وارد صداوسیما شد؟

او درباره نحوه وارد شدنش به صداوسیما اینطور توضیح داد: 

بدون هیچ حامی و پشت و پناهی. من در سن ۱۷ سالگی از طریق آزمونی که باشگاه خبرنگاران جوان برگزار کرده بود وارد تلویزیون شدم. ما در آن زمان ۴ نفر بودیم که وارد بخش خبر جوانه‌ها شدیم. همزمان بعد از آن وارد شبکه جام‌جم شدم. یعنی تمام نوجوانی‌ من در تلویزیون گذشت.

تقریباً ۷ سال هرروز گوینده خبر جوانه‌ها بودم و به‌صورت همزمان در شبکه جام‌جم خبر سیاسی می‌خواندم. بعد از آن از معاونت سیاسی به معاونت سیما آمدم. در معاونت سیما یک برنامه ورزشی داشتم که هم نویسنده‌اش بودم و هم مجری آن و پیمان یوسفی تهیه‌کننده‌اش بود. بعد از آن به تازه‌ها آمدم و بعد از آزاده نامداری یک مدت کوتاهی در آن برنامه اجرا و تهیه کردم.


 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی