|

خبری تازه از همسان سازی حقوق بازنشستگان و تبدیل وضعیت ایثارگران در مجلس

رئیس مجلس شورای اسلامی: حتماً این بحث در صحن علنی مجلس در کمیسیون تلفیق امروز یا فردا مطرح و رسیدگی خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

در نشست علنی امروز صبح  مجلس شورای اسلامی در ادامه بررسی گزارش کمیسیون تلفیق در خصوص جزئیات لایحه برنامه هفتم توسعه کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس در تذکری شفاهی خطاب به محمد باقر قالیباف رییس مجلس، گفت: در این روزهای پایانی بررسی برنامه هفتم توسعه به همسان سازی حقوق بازنشستگان لشکری، کشوری، تامین اجتماعی، فرهنگیان و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی، نیروهایی که دنبال امنیت شغلی هستند، رسیدگی شود. این نیروها همه خانواده و زندگی دارند در مجلس شورای اسلامی مظلوم واقع نشوند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرگزاری توانا، وی با اشاره به توجه ویژه به نیروهای ایثارگران، تصریح کرد: نیروهای ایثارگران که در روزهای بسیار سخت هشت سال جنگ تحمیلی جان و جوان دادند، این‌ها خانواده‌هایی هستند که در برنامه هفتم توسعه وضعیت شان مغفول مانده است. این نیروها از ما درخواست رسیدگی دارند.

محمد باقر قالیباف در جواب به این نماینده گفت: همکاران توجه داشته باشند من بارها از این میکروفون توضیح دادم که حتماً موضوع مربوط به صندوق بازنشستگی و بحث ایثارگران اولویت مجلس و دولت است.

وی خاطر نشان کرد: به خاطر این موضوع بنده با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس‌جمهور نیز صحبت لازم را داشته‌ام؛ بنده دیروز عصر که توفیق حضور در صحن را نداشتم تا آخر وقت پیگیر تنظیم بحث مربوط به صندوق بازنشستگی بودم.

رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حتماً این بحث در صحن علنی مجلس در کمیسیون تلفیق امروز یا فردا مطرح خواهد شد. از اول توضیح دادم چون این بحث نیازمند کارشناسی و هماهنگی بین دولت و مجلس با یکدیگر دارد و اراده مجلس و دولت بر این اساس است که مشکل این ۲ قشر عزیز کشور را به علاوه بحث کارگران را حل و فصل خواهیم کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی