|

تغییرات بزرگ در پرداخت و افزایش حقوق بازنشستگان

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: توافقات خوبی برای بهبود وضعیت معیشتی مردم صورت گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه با اشاره به جلسه ۳ ساعته رئیس مجلس با رئیس سازمان برنامه و بودجه پیرامون افزایش حقوق بازنشستگان، گفت: توافقات خوبی برای بهبود وضعیت معیشتی مردم صورت گرفت.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خانه ملت؛ محسن زنگنه در نشست علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه، 18 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در خصوص اخبار مرتبط با افزایش حقوق بازنشستگان، گفت: روز گذشته جلسه ای را به همراه رئیس مجلس شورای اسلامی با رئیس سازمان برنامه و بودجه به طول 3 ساعت داشتیم و در خصوص مواد مربوطه بحثی صورت نگرفت و تنها در مورد سیاست های دولت در خصوص بازنشستگان صحبت هایی انجام شد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه ادامه داد: در جلسه مذکور به توافقاتی دست یافتیم که امیدوارم با همکاری دولت و با رعایت اصل 75 و سایر موارد اتفاقات خوبی برای بازنشستگان در راستای متناسب سازی حقوق آن ها رقم بخورد.

نماینده مردم داراب در مجلس گفت: توافق اولیه برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان، با دولت در کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه انجام شده است.

محمدجواد عسکری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره متناسب‌سازی حقوق بازنشتگان، گفت:با توجه به اینکه بازنشستگان از نظر اقتصادی و معیشتی مشکل دارند، متناسب‌سازی حقوق آن‌ها از اهمیت بسیاری برخودار است زیرا به لحاظ سنتی انتظاری که از افراد بازنشسته می‌رود، بسیار بیشتر، از افرادی است که جوان و کارمند هستند از سوی دیگر این افراد  نوه، عروس و داماد دارند و جامعه انتظاری بیشتری از آنها دارند.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:هر چند حقوق کارمندان نیز با توجه به شرایط اقتصادی فعلی ممکن است کفاف برخی هزینه‌ها را ندهد اما با توجه به اینکه بازنشستگان از برخی دریافتی‌ها مانند پاداش و کارانه نیز محروم هستند، فشار اقتصادی به آن ها بیشتر است.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس تصریح کرد: براساس آخرین اخبار، توافق اولیه برای افزایش حقوق بازنشستگان و متناسب سازی حقوق آن ها با دولت در کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه انجام شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها