|

میمون بازیگوش و بی اعصاب عینک خانم گردشگر رو وحشیانه دزدید که همه کف کردن! (ویدیو)

در ویدیو امروز یه میمون واقعا بدجنس رو می بینید که عینک یه خانم رو می پیچونه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از موضوعات دیدنی برای دنبال کردن حیات وحش هست. دنیای حیات وحش همواره غافلگیری های خاص خودش را داره. دنیایی پر از تلاش برای بقا و زنده ماندن. جهان خطرناکی که در اون خون و شکار حرف اول را می زنه. حیوانات مختلف با توانایی های گوناگون تمام تلاش خودشون رو انجام میدن تا بتونن زنده بمونن، اما این دنیا بی رحم هست، چون همیشه یک بازنده وجود دارد. اما در این دنیای وحشی گاهی لحظه های خنده داری هم به وجود میاد که در ادامه میتونید ببینید.

میمون جانوری بسیار باهوش و بازیگوش به حسای می آید که از نظر گونه بسیار متنوع است. در جهان نزدیک به 260 گونه متفاوت از حیوان ها وجود دارد که این گونه ها با یکدیگر تفاوت زیادی دارند. از کوچک ترین آن ها که حدود 13 سانتی متر طول دارد تا بزرگ ترین میمون که حدود 45 کیلو گرم وزن دارد. در ادامه به معرفی چند گونه معروف می پردازیم.

بسیاری از انواع گونه های میمون ها گروه های خانوادگی شامل ماده های بالغ و یک نر آلفا تشکیل می دهند، میمون آلفا با بیشترین تعداد ماده ها جفت گیری می کند. گفته شده میمون ها می توانند اعداد را درک کنند و حتی در برخی موارد قادر به شمردن هم هستند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها