|

این مرد نترس میره سراغ شیرهای غول پیکر و اونا رو یه جوری بغل میکنه که انگار گربه هستن!

در ویدیو امروز شما یه انسان خیلی خیلی عجیب رو میبینید که میره سراغ شیر و اون هارو در آغوش میگیره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از زیباترین و عجیب ترین موضوعات برای دنبال کردن حیات وحش هست. دنیای حیات وحش همواره ما رو غافلگیر  میکنه. در این دنیای وحشی و خطرناک همه موجودات تلاش می کنند تا زنده بمانند و نسل خودشون رو گسترش بدهند. شکار کردن حرف اول در دنیای حیات وحش هست و حیوانات مختلف با توانایی های خودشون تلاش می کنند تا زنده بمونن، اما این دنیا خیلی خیلی بی رحمه، چون همیشه یک برنده داره!

قبلا شنیده بودیم که انسان های زیادی می توانند با حیوانات به راحتی ارتباط عاطفی برقرار کنن و هرگز از حیوانات نمی ترسن، اما قطعا ندیده بودین که یه انسان بره کنار حیوانات دردنده و اونا رو در آغوش بگیره و ناز کنه. مشخص نیست هدف از این کار چیه ولی واقعا خیلی خطرناک هست. البته مواردی هم بوده که انسان بدبخت در همین لحظه ها به یکباره توسط جانور وحشی خورده شده. ویدیو امروز رو ببینید که واقعا تعجب برانگیزه!

شیر جزو گربه سانان بزرگ جثه به حساب میاد. شیر حیوانی است که با گله زندگی می کند و در هر گله هر یک وظیفه خاصی بر عهده هر شیر هست. این موجودات وحشی در گذشته در  مناطق گرمسیری جهان از جمله آفریقا، هندوستان، پاکستان، ایران و مدیترانه زندگی می کردند. شیرهای آفریقایی تمایل به شکار حیوانات بزرگی از قبیل گوزن ها، گورخر ها، گراز ها، کرگدن ها و حیوانات وحشی دارند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها