|

آخرین خبر از رتبه بندی معلمان از زبان وزیر آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش: 38 هزار میلیارد اعتبار برای اجرای رتبه‌بندی معلمان اختصاص یافته است.

لینک کوتاه کپی شد

عملیات احداث مدرسه 15 کلاسه دارالفنون در اردبیل با حضور وزیر آموزش و پرورش، مسئولان استانی، نمایندگان مجلس و جمعی از مدیران آغاز شد.

 به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم؛ یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش ظهر امروز در این آیین اظهار داشت: این مجتمع آموزشی در فضایی به مساحت ده هزار مترمربع احداث می‌شود که برای تحصیل دختران و پسران در نظر گرفته شده و بی‌شک بزرگ‌ترین سرمایه تربیت نسل آینده است که منجر به خلق ثروت در کشور می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: سیاست اصلی دولت در همه ابعاد مردمی‌سازی است که در این زمینه اعتبارات قابل توجهی در نظر گرفته شده و 200 هزار میلیارد تومان اعتبار در قالب بودجه امسال اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه 21 هزار میلیارد ریال تعهد برای تامین زیرساخت‌ها و بسترهای آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: ‌در همین راستا 38 هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان اختصاص یافته که حائز اهمیت و اساسی است.

نوری خاطرنشان کرد: معلمان با تربیت نسل جدید جستجوگری را عهده‌دار شده‌اند که این موضوع در امر مردمی‌سازی آموزش از ظرفیت اولیا بهره‌گیری شود. برکت و همت خیران در احداث 50 درصدی کلاس‌های درس با کمک خیران به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

وی با اشاره نقش آموزش در تربیت نسل آینده افزود: تربیت نسل آینده می‌تواند بزرگترین سرمایه‌گذاری در توسعه نیروی انسانی و خلق ثروت در کشور باشد و دولت برای آموزش و پرورش اعتبارات سنگینی در نظر گرفته است.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: خیران در تامین زیرساخت‌های آموزشی کشور نقش اساسی ایفا کرده‌اند که به همین منظور 50 درصد کلاس‌های درس به همت خیران احداث و تامین می‌شود و در این زمینه با توجه به این که تربیت نسل جدید جامعه و تربیت و هدایت آنها به جامعه بر عهده معلمان است بنابراین مردمی‌سازی آموزش اولیا باید در جهت نقش‌آفرینی باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها