|

رشد کسب و کار با انتخاب هوشمند لیبل چاپ

رشد کسب و کار با انتخاب هوشمند لیبل چاپ چاپ استیکر چیست؟ چاپ استیکر PVC های پشت چسب دار هستند . این استکر ها مقاومت بالایی دارند و…

لینک کوتاه کپی شد

چاپ استیکر چیست؟

چاپ استیکر  PVC های پشت چسب دار هستند . این استکر ها  مقاومت بالایی دارند و همچنین استیکر ضد آب میباشد. چاپ استیکر و مش یک راه مقرون به صرفه برای انواع تبلیغات می‌باشد. چاپ استیکر دارای تنوع بسیار بالایی است و میتوان هر طرح دلخواهی روی آن چاپ کنید. چاپ استیکر قابل نصب روی شیشه‌ی خودروها و اتوبوس‌ها و محصولات صنایع غذایی و ... می‌باشد .

چاپ استیکر و چاپ وینیل هم معنی میباشند .

513a74a4

چون چاپ استیکر جلوه خاصی دارد از آن به عنوان یک روش مدرن تبلیغاتی بکار میرود .  به این سیستم در صنعت بسته بندی توجه ویژه ای میشود . چاپ استیکر  بر روی کاغذ مش هم انجام میگیرد و میتوان بر روی شیشه ماشین ها بچسبانیم به دلیل این که دارای سوراخ های ریزی هستند که جلوی دید را نمیگیرد . استیکر از ۳ لایه تشکیل شده است. یک لایه سوراخ دار کوتینگ لایه دوم، یک لایه PVC و یک لایه چسب است و در آخر هم کاغذ روغنی که در زیر چسب قرار دارد .

مزایای چاپ استیکر

چاپ استیکر چاپ دیجیتال می‌باشد . ویژگی‌‌ ای که سبب افزایش مصرف کنندگان از استیکر در صنعت چاپ میشود شامل؛ نصب و جداسازی راحت استیکر ، قابلیت شستشو ضد آب بودن استیکر ، مقاومت در برابر نور و عوامل محیطی دیگر و مقاومت در برابر پارگی می‌باشد. چاپ استیکر توسط دستگاه اکوسالونت صورت میگیرد . به دلیل ویژگی‌های ذکر شده چاپ استیکر بهترین گزینه‌‌ برای پروژه‌‌های تبلیغاتی است .

  • انعطاف پذیری وخاصیت الاستیکی چاپ استیکر
  • مقاومت چاپ استیکر در مقابل حرارت  آب  نور  پارگی و سایش
  • مقاومت  چاپ استیکر در مقابل فشار آب بالا
  • قدرت چسبندگی بالای چاپ استیکر
  • قابلیت سفارشی سازی در تعداد بالا و قیمت مقرون بصرفه برای چاپ استیکر
  • امکان طراحی انواع رنگ و چاپ بر روی استیکر

قیمت چاپ استیکر

جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت چاپ استیکر با کارشناسان چاپ سروش تماس 09124759307 حاصل فرمایید تا در در حوزه قیمت و سفارشی سازی چاپ استیکر مدنظرتان شما را راهنمایی فرمایند .

چاپ مش چیست؟

چاپ مش هم یکی از ابزارهای تبلیغاتی است همانند دیگر لیبل‌ها تبلیغاتی جنس چاپ مش از جنس پی‌وی سی است که با چاپ استیکر مشابه بوده با این تفاوت که چاپ مش مشبک بوده و دارای سوراخ‌های ریزی در سراسر چاپ می‌باشد‌ در نتیجه در فروشگاه‌ها و قسمت‌هایی که نیاز به عبور نور است معمولا از چاپ مش استفاده میکنند . چاپ مش در سایز‌ها و ابعاد گسترده و مدل‌های مختلف عرضه میشود و انواع گسترده‌ای از چاپ را میتوان روی ان پیاده کرد . چاپ مش هم از نوع چسب‌دار عرضه میشود و هم از نوع معمولی همچنین به علت وجود سوراخ های ریز در قسمت زیرین چاپ مش حباب هوا و حباب مایع ایجاد نگشته و قابلیت نصب آسان دارد  که در واقع یک مزیت برای چاپ مش در مقابل چاپ استیکر محسوب میشود .

2c98f9a7

موارد کاربرد چاپ مش

چاپ مش را  میتوان به هر قسمت صاف و صیقلی مثل شیشه : شیشه اتوبوس‌ها و خودرو‌ها و داروخانه‌ها و آژانس‌های مسافربری و رستوران‌ها و فلز : مانند بدنه خودرو ها بیلبورد خیابان‌ها و دیواره ایستگاه های اتوبوس  و  دیوار روغنی: مانند دیوار فروشگاه‌ها و دیوار استادیوم و پلاستیک بصورت مدت دار چسباند و تبلیغات مورد نظر را در تیرس نگاه مشتریان قرار داد

مزایای چاپ مش

  • به علت وجود سوراخ های ریز در چاپ مش قابلیت عبور نور و حفظ روشنایی محیط و همچنین نصب آسان چاپ مش و نگرفتن حباب زیر آن داشتن دید از یک طرف که یک امتیاز انحصاری برای چاپ مش محسوب می‌شود.
  • جنس پی‌وی ‌سی چاپ مش که قابلیت شست و شو داشته و در مقابل اب و رطوبت مقاوم می‌باشد‌.
  • مقاومت چاپ مش در برابر عوامل محیطی و در نهایت ماندگاری طولانی مدت تبلیغات شما
  • قمت مقرون به صرفه و قابلیت چاپ در تعداد بالا برای چاپ مش
  • قابلیت چاپ مش در سایز ها و ابعاد متنوع

فقط کافی است با کارشناسان چاپ سروش 09124759307 تماس بگیرید و طرح مد نظر و سایز دلخواه خود را مشخص کنید

قیمت چاپ مش

قیمت چاپ مش در مجموعه چاپ سروش مقرون بصرفه بوده خصوصا در چاپ با تعداد بالا میتوانید با خیال راحت به مرکز چاپ سروش چاپ مش مورد نظر با هر طرح و رنگ و سایز انتخابی سفارش دهید و محصول مد نظر خود را تحویل بگیرید

چاپ لیبل پی‌وی‌سی چیست ؟

لیبل pvc از دیگر لیبل های پرطرفدار بازار لیبل تبلیغاتی است که با مزایا و کاربردهای خود طرفداران زیادی را از آن خود کرده است . جنس لیبل پی‌وی‌سی از پلی ونیل کلراید است که نوعی پلیمر محسوب میشود که قابلیت انعطاف پذری و ماندگاری بالایی دارد . و از جهت مقاوت بالای خود توجه مشتریان زیادی را به خود جلب تاکنون جلب کرده است . لیبل pvc بصورت تمام سفید مثل برچسب قیمت روی اجناس یا رنگی که همان برجسب  های تبلیغاتی روی محصولات و غیره است  که هم به صورت رول و هم به صورت شیت عرضه میگردد .  چاپ لیبل پی‌وی‌سی قابل نصب روی سطوح مختلف صاف و صیلی مثل شیشه و فلز و غیره می‌باشد‌ .

0131af25

مزایای چاپ لیبل pvc

  • چاپ لیبل پی‌وی‌سی دارای خاصیت الاستیک و انعطاف‌پذیری بالا
  • طول عمر بالای لیبل PVC به علت تجزیه نشدن پلیمر pvc در محیط
  • دوام بالای لیبل پی وی‌سی در مقابل خط و خش و سایش و کشیدگی  بر خلاف لیبل کاغذی
  • با دوام در مقابل عوامل محیطی مثل سرما نور و رطوبت و آب و دیگر مایعات
  • قابلیت سفارشی سازی در تعداد بالای برچسب pvc
  • حفظ رنگ و ساختار در طولانی مدت  برچسب پی وی سی
  • قابل عرضه شدن  لیبل پی‌وی سی در انواع سایز و بعد و طرح و رنگ دلخواه مشتری

قیمت چاپ لیبل پی‌وی‌سی

قیمت چاپ لیبلpvc   بسته به سایز مدنظر مشتری و تعداد لیبل سفارش داده شده و  طرح و مقدار رنگ به کار برده شده برای لیبل پی‌وی‌سی قابل سفارش متفاوت است جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان چاپ سروش تماس 09124759307 حاصل فرمایید تا اسرع وقت مشاوره لازم را به شما در این زمینه ارایه دهند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها