|

تفریحات کیش در تابستان

شاید تابستان فصل مناسبی برای سفر به کیش نباشد! به دلیل گرما، افراد ترجیح می دهند که در فصل های سرد به جزیره کیش سفر کنند. با این حال، ممکن…

لینک کوتاه کپی شد

شاید تابستان فصل مناسبی برای سفر به کیش نباشد! به دلیل گرما، افراد ترجیح می دهند که در فصل های سرد به جزیره کیش سفر کنند. با این حال، ممکن است به فکر سفر کردن در کیش باشید و این سوال برای شما پیش بیاید که در فصل تابستان، کدام تفریحات کیش مناسب هستند. در کیش تفریحات زیادی وجود دارند اما معمولاً تفریحات آبی آن بهترین تفریحات کیش در فصل تابستان محسوب می شود. البته پیش از سفر به کیش بهتر است به فکر اجاره سوئیت در کیش جاباما باشید تا هنگام رسیدن به این جزیره، خیالتان بابت سوئیت یا هتل راحت باشد.

در فصل تابستان، کدام تفریحات کیش مناسب هستند؟

در جزیره کیش تفریحات آبی جزء پرطرفدارترین تفریحات هستند؛ به خصوص که اگر در فصل های گرم سال نظیر بهار و تابستان به آن سفر کنید. معمولاً تابستان هوای کیش بسیار گرم است و افراد معمولاً تا عصر در حال استراحت در هتل خود هستند. با این حال ممکن است بخواهید بهترین تفریحات کیش در فصل تابستان را امتحان کنید. در این بخش از مقاله می خواهیم به بررسی بهترین تفریحات کیش در فصل های گرم سال بپردازیم تا بتوانید چند مورد از آن ها را هنگام سفر به کیش امتحان کنید:

1. شاتل

یکی از بهترین تفریحات آبی کیش در فصل تابستان که بسیاری از افراد به آن علاقه دارند، شاتل است. شاتل در واقع یک تفریح آبی است که با همراه دوستان یا خانواده روی یک تیوب سوار می شوید و این تیوب به یک قایق وصل شده است. این قایق تندرو با سرعت بالا حرکت می کند و تیوب را به همراه خود می کشد. این تفریح سرشار از هیجان است و ترشح آدرنالین در بدن افراد را افزایش می دهد. مهم ترین چیزی که در این تفریح باید داشته باشید، عضلات قوی است تا بتوانید تعادل خود را روی تیوب حفظ کنید.

2.  اسکوتر زیردریایی

یکی از ورزش های خاص و مهیج در جزیره کیش، اسکوتر زیردریایی است. این تفریح یکی از جذاب ترین تفریحاتی است که می توانید در این جزیره تجربه کنید. با استفاده از اسکوترهای دریایی شما وارد محیط آبی می شوید و در آن تجربه حضور در یک اقیانوس نسبتاً واقعی را تجربه می کنید. البته تفاوت اسکوتر با غواصی این است که نیازی نیست که شما غواصی بلد باشید، حتی نیازی به یاد داشتن شنا ندارید. خیلی ساده و راحت وارد اسکوتر می شوید و با استفاده از یک کپسول اکسیژن و تجهیزات غواصی می توانید نهایت لذت را تجربه کنید.

a807678d-040a-4ab8-9794-0472aecac192

3. فلای بورد

یکی از تفریحات جدیدی که اخیراً در کیش رونمایی شده است، فلای بورد است. این تفریح در مدت زمان بسیار کوتاهی توانسته به یکی از جذاب ترین تفریحات این جزیره تبدیل شود و طرفداران زیادی را جذب کند. در این تفریح افراد به یک شلنگ 18 متری که متصل به یک جت اسکی است، وصل می شوند. این شلنگ تا ارتفاع 12 متری بالا می رود و شما را به سمت بالا هدایت می کند. در این تفریح لازم است که شما عکس العمل سریع و تصمیم گیری فوری داشته باشید تا تعادل خود را هنگامی که به سمت آسمان پرتاب می شوید، حفظ کنید. بدون شک یکی از خاطره انگیزترین تفریحاتی که می توانید در کیش تجربه کنید، این تفریح است.

7f8db899-522b-48ec-b521-959775b0a2d9

4. کیبل اسکی

شاید باورش کمی عجیب باشد اما بزرگ ترین کیبل اسکی در دنیا در جزیره کیش ساخته شده است. این تفریح توانسته یکی از محبوب ترین ورزش های آبی کیش شناخته شود و گزینه مناسبی برای یک تجربه هیجان انگیز باشد. اگر شما هم به تفریحات آبی علاقه دارید، کیبل اسکی را امتحان کنید؛ زیرا یکی از تفریحات پرطرفدار و جذاب است. کیبل اسکی محدودیت خاصی ندارد و شما می توانید با هر سنی در آن شرکت کنید.

5. پاراسل

یکی دیگر از تفریحات هیجان انگیز تابستانی در کیش، پاراسل سواری است. پاراسل را بر فراز آب های اقیانوس تجربه می کنید و البته طرفداران زیادی دارد. این تفریحات به شما اجاره می دهند که آن را مانند بهترین هتلهای کیش رزرو کنید. برای آن که بتوانید در زمان مناسب از آن استفاده کنید، می توانید این مسئله را در نظر داشته باشید. لیدرهای پاراسل سواری شما را با قایق به وسط دریا برده و در فاصله مناسب از ساحل شما را بر چتر سوار می کنند. از آن پس صحنه هیجان انگیزی برای شما خواهد بود.

6. جت اسکی

یکی دیگر از بهترین تفریحات کیش در فصل تابستان جت اسکی است! البته در فصل های دیگر هم می توانید استفاده کنید اما با توجه به گرما تابستان، جت اسکی در ساحل کیش بسیار جذاب خواهد بود. این تفریح توانایی کنترل جت اسکی بر روی امواج با استفاده از حرکات نمایشی و آکروباتیک است! این تفریح هم طرفداران خود را دارد و می توانید از آن استفاده کنید.

dbe6fee3-f7da-46f9-b5d8-b8b0369cbacb

7. غواصی

اگر از افرادی هستید که به دیدن اقیانوس علاقه دارید، غواصی گزینه مناسبی است. در غواصی کیش محیطی در نظر گرفته شده است تا بتوانید اقیانوس را به حالت طبیعی مشاهده کنید. البته این تفریح در جایی کم عمق از سواحل کیش در نظر گرفته شده است تا خطری شما را تهدید نکند. خانم ها و آقایان بالای 10 سال می توانند آن را تجربه کنند و با دنیای شگفت انگیز اقیانوس آشنا شوند.

8. قایق کایاک

یکی دیگر از تفریحات معروف کیش قایق کایاک است. در این تفریح شما بر روی قایق سوار می شوید و با استفاده از پارو بر روی آب های شفاف کیش حرکت می کنید. کایک ها به صورت یک نفره و دو نفره است که بستگی به توانایی خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. این تفریح هم می تواند یکی از بهترین و هیجان انگیزترین تفریحات برای افراد باشد که با قایق رانی علاقه دارند.

dd2790f8-5b02-4b2f-8133-69b9463e3902

9. پدل بورد

یکی دیگر از تفریحات آبی در جزیره کیش، پدل بورد است. این وسیله در واقع وسیله ای شناور است که بر روی آب حرکت می کند و لذت دریاگردی را می توانید با آن تجربه کنید. افراد می توانند به صورت نشسته یا ایستاده روی آن قرار بگیرند و با کمک یک پارو آن را به حرکت دربیاورد. پدل بورد دو نوع معمولی و رد پدل بورد تقسیم بندی می شود که نسبت به نوع معمولی آن بزرگ تر است. البته این نوع پدل بورد ساخت کشور انگلستان است و می تواند لذت این تفریح را برای شما بیشتر کند.

10. کایت بوردینگ

آخرین تفریحی که قصد معرفی آن را داریم، کایت بوردینگ است. این تفریح از بهترین و هیجان انگیز ترین تفریحات تابستانی بوده که تلفیقی از اسکی روی آب و پاراگلایدر است. در این تفریح افرادی که به برد اسکی علاقه دارند، به کایت وصل می شوند و در نهایت روی آب کشیده می شوند. برای استفاده از این ورزش هم باید وضعیت جسمانی شما در حالت مناسبی باشد! در واقع باید بتوانید خودتان را روی آن کنترل کنید. همچنین به دلیل هیجان بسیار بالایی که این تفریح دارد، باید مشکل یا بیماری خاصی نداشته باشید تا مشکلی برای شما به وجود نیاید.

اگر قصد سفر به جزیره زیبای کیش را دارید، علاوه بر انتخاب بهترین تفریحات در فصل گرما باید بهترین هتل ها را هم انتخاب کنید تا تجربه جذابی از سفر داشته باشید. یکی از بهترین انتخاب هایی که می توانید داشته باشید، هتل بین المللی کیش است. جاباما به شما کمک می کند تا بهترین محل اقامت را پیش از سفر رزرو کنید و بهترین نتیجه را بگیرید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی