|

توپ پرشی دسته دار؛ راهنمای خرید بهترین توپ بادی دستگیره دار

توپ پرشی دسته دار جزو وسایل ورزشی و سرگرمی کودکان محسوب می‌شود که کاربردهای بسیار متنوعی دارد.

لینک کوتاه کپی شد
1

امروزه یکی از مشکلات کودکان و نونهالان کم‌‌تحرکی و عدم علاقه به ورزش است. والدین همیشه تلاش می‌کنند تا به روش‌های مختلف کودکان را وادار به تحرک و ورزش کنند. خرید وسایل ورزشی بادی یکی از بهترین راهکارها است. توپ پرشی دسته دار جزو وسایل ورزشی و سرگرمی کودکان محسوب می‌شود که کاربردهای بسیار متنوعی دارد. فروشگاه اینترنتی اینتکس کالا به عنوان عرضه کننده انواع لوازم بادی اینتکس، انواع مختلفی از این محصول را در دسترس شما قرار داده است.

توپ

توپ پرشی دسته دار چیست؟

احتمالا تا امروز توپ‌های بادی بزرگ را دیده‌اید. نوع ساده این توپ‌ها فاقد دسته است و برای سرگرمی یا ورزش بزرگسالان استفاده می‌شود. بازی با توپ‌های بدون دسته برای کودکان ممکن است خطرناک باشد. دستگیره موجود در توپ پرشی دسته دار سبب کنترل توپ توسط والدین یا کودک می‌شود و خطرات احتمالی بازی با این محصول را بسیار کاهش می‌دهد.

جنس توپ پرشی دسته دار از چیست؟

جنس توپ پرشی دسته دار با جنس توپ‌های بادی معمولی متفاوت است. معمولا توپ‌های کودکان ضخامت بیشتر و اندازه کوچکتری دارد تا برای بازی و سرگرم شدن این گروه سنی مناسب باشد. از طرفی از رنگ‌های شاد و هیجان‌انگیز برای رنگ‌‌آمیزی و طراحی این کالا استفاده شده است.

جنس بدنه توپ پرشی دسته دار از PVC است. این ماده مقاومت بسیار بالایی دارد و به سختی دچار آسیب می‌شود. در صورتی که توپ‌ها جنس بدنه مقاومتی نداشته باشند در صورت برخورد با عوامل خارجی یا ایجاد فشار زیاد، سریعا بافت آن‌ها گسسته خواهد شد. بدین ترتیب امکان ایجاد خطرات جانی برای کودکان وجود دارد. پی‌وی‌سی خاصیت ضد حساسیت و ضد آب دارد. به همین دلیل استفاده از این محصول در مکان‌های مختلف ممکن است. همچنین این ماده انعطاف بسیار زیادی دارد. به همین دلیل در هنگام تحمل وزن بالا یا فشار زیاد دچار نقص یا خرابی نمی‌شود.

توپ پرشی دسته دار برای چه محیط‌هایی مناسب است؟

از این توپ‌ها می‌توان در خانه، محیط‌های باز، استخرها و فضاهای عمومی استفاده کرد. البته باید همیشه رعایت نکات بهداشتی الزامی است اما به طور کل محدودیت خاصی در بازی با توپ پرشی دسته دار وجود ندارد. امروزه در بسیاری از مهدکودک‌ها نیز توپ پرشی دسته دار مشاهده می‌شود. این موضوع ثابت می‌کند که توپ پرشی دسته دار محصولی ایمن، مفرح و مفید برای کودکان است. اگر قصد دارید تفریحات سالمی برای کودکان خود ایجاد کنید، می‌توانید همین الان از طریق فروشگاه اینترنتی اینتکس کالا این محصول تفریحی‌ورزشی را خریداری کنید.

image_1642942751

چرا توپ پرشی دسته دار مناسب کودکان است؟

با توجه به جنس ضخیم بدنه، تحمل وزنی توپ‌های پرشی کودکان زیاد است. این توپ‌ها دارای انواع و سایزهای گوناگونی است. معمولا این توپ‌ها با قطر ۴۰ تا ۶۰ سانتی‌متری تولید می‌شود. وزن حدودی قابل تحمل توسط توپ پرشی دسته دار حدود ۸۰ کیلوگرم بوده که این مقدار بیش از وزن کودکان و نونهالان است.

وجود دستگیره در این توپ‌ها علاوه بر رعایت مسائل ایمنی، حمل و نقل توپ برای کودکان را نیز تسهیل می‌کند. بسیاری از کودکان به خاطر جثه کوچک نمی‌توانند توپ‌های عادی را بلند کنند. وجود دسته سبب سهولت استفاده و لذت بردن کودکان از این وسیله بادی می‌شود.

این توپ‌ها به خوبی کودکان را به ورزش و تحرک وادار می‌کند. همچنین این محصول می‌تواند نقش ماساژور را برای کودکان ایفا کند. بدن کودکان بسیار نرم و لطیف است و باید از محصولات بادی و نرم برای سرگرم کردن آن‌ها استفاده کرد. این توپ‌ها معمولا دارای دو مدل ساده و خاردار هستند که نوع خاردار می‌تواند پوست و ماهیچه‌های بدن کودکان را ماساژ دهد و نقشی درمانی داشته باشد.

image_1642942769

جمع‌بندی

توپ پرشی دسته دار را حتما از مراکز و فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید. اجناس تقلبی و بی‌کیفیت ممکن است زمینه را برای اتفاقات ناگوار فراهم کنند. کودکان در حین بازی با توپ بادی دسته دار بسیار هیجان‌زده می‌شوند و ممکن است فشار زیادی به توپ وارد کنند. همچنین امکان پریدن روی توپ به صورت چند نفره نیز وجود دارد.

در صورتی که توپ جنس مستحکمی نداشته باشد و نتواند وزن سنگینی تحمل کند، ممکن است پاره یا ترکیده شود و حوادثی ناگواری را در پی داشته باشد. شما به راحتی می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی اینتکس کالا نسبت به مشاهده و خرید توپ‌های پرشی دسته دار اقدام کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها