|

مهم؛ مبلغ نهایی عیدی بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی مشخص شد

در جلسه هیات دولت نیز مبلغ عیدی بازنشستگان کشوری به تصویب نهایی می‌رسد.

لینک کوتاه کپی شد
3

عیدی بازنشستگان یکی از مباحث داغی است که در رسانه‌ها مطرح می‌شود؛ در روز‌های گذشته انتشار نقل قولی از رییس کانون بازنشستگان حاکی از این بود که امسال نیز عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی کم‌تر از یک پایه حقوقی است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از جامعه24؛ در این خبر آمده بود که میزان عیدی بازنشستگان مشخص نیست و تلاش بر این است که عیدی بازنشستگان معادل یک حقوق باشد. رییس کانون بازنشستگان کارگری تهران نیز گفته عیدی بازنشستگان مانند بازنشستگان کشوری پرداخت خواهد شد.

هر رقمی که به عنوان عیدی کارکنان دولت در بودجه تعیین شود همان رقم به عنوان عیدی بازنشستگان کشوری مشخص خواهد شد و سازمان تامین اجتماعی نیز براساس رقم عیدی که هیات دولت برای بازنشستگان کشوری تعیین می‌کند، به بازنشستگان خود پرداخت می‌کند.

دهقان‌کیا، رییس کانون بازنشستگان کارگری تهران در پاسخ به سوال که عیدی بازنشستگان در سال گذشته به چه صورت بود، اظهار کرد: عیدی سال گذشته بازنشستگان تامین اجتماعی به یک حقوق هم نرسید و تنها حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان واریز شد.

روز‌های گذشته نیز انتشار نقل قولی از رییس کانون بازنشستگان حاکی از این بود که امسال نیز عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی کم‌تر از یک پایه حقوقی است. در این خبر آمده بود که میزان عیدی بازنشستگان مشخص نیست و تلاش بر این است که عیدی معادل یک حقوق باشد.

طبق قانون بودجه سال ۱۴۰۰ میزان عیدی کارکنان دولت یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پیش بینی شده است و در جلسه هیات دولت نیز مبلغ عیدی بازنشستگان کشوری به تصویب نهایی می‌رسد.

در بودجه سال ۹۹ عیدی کارکنان یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان پیش‌بینی شده بود، ولی در نهایت با توجه به تغییرات ضریب، هیأت دولت در پایان سال میزان عیدی را یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین کرد. در بودجه ۱۴۰۰ نیز برآورد عیدی کارکنان یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برآورد شده که ممکن است با تغییرات اعمال شده در هیات دولت رقمی بالاتر مصوب شود.

هر رقمی که به عنوان عیدی کارکنان دولت در بودجه تعیین شود همان رقم به عنوان عیدی بازنشستگان کشوری مشخص خواهد شد و سازمان تامین اجتماعی نیز براساس رقم عیدی که هیات دولت برای بازنشستگان کشوری تعیین می‌کند، به بازنشستگان خود پرداخت می‌کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • اسدااا ارسالی در

    بازنشستگان تامین اجتماعی شدند مثل شتر مرغ موقعی که حقوق ومزایای کارمندان دولت زیاد بازنشسته تامین اجتماعی حکم کارگر داره وقتی موقع پرداخت عیدی میشه بازنشسته تامین اجتماعی حکم کارمند رو داره اخه با این عیدی که میدن میشه عید رو گذروند خجالت نمیکشن

  • ناشنا س ارسالی در

    لشکری وکشوری دولتی هستند و به غیر از عیدی پاداش می گیرند ولی ما مستمری بگیرها فقط عیدی ایا خود مسعولان با این عیدی 1500 میتوانند عید را سپری کنند انهای که بچه و مستاجر هستند چه گنا هی دارند

  • معلم ارسالی در

    با یک میلیون و پانصد هزار تومان فقط می شود سه جفت کفشی خرید که با باران بهاری چسبش از بین برود و آب در آن نفوذ کند
    لااقل طبق تورم عیدی بدهید.
    حتی با این حقوق کم عیدی مطابق یک ماه حقوق هم کم است مردم چقدر باید شرمنده مهمان خود باشند در حالی که فلسفه عید صله رحم و دید بازدید است.

  • مریم تحویلداری ارسالی در

    خدا هیچ بنده ای را نزد خانواده شرمنده نکن. دولتمردان واقعا با این عیدی چيکار باید کرد.

  • هادی یونس زاده ارسالی در

    ایناماروسرکارگذاشتند که بااعصاب بازنشستگان تأمین اجتماعی بازی می کنند. بعدکارخودشون روانجام میدن چرانمیدونم. ماهم دیگه بادروغ هاشون عادت کردیم

  • محمد ارسالی در

    دست از فیلم بازی کردن بردارید بد بخت حد اقل بگیر

  • علی ارسالی در

    سلام متاسفانه ما که تا الان شرمنده زن و بچه مون بودیم چون جیب من خالیه حقوقمان به اندازه کافی زندگیمون میبینه تورم خیلی خیلی بالاست �ا امروز فردا می کنند تکلیف حقوق طبق تورم روشن نمی‌کنند چرا تورم سنگین می کنند آیا حقوق که برای ما مستمری بگیران در نظر می گیرند آیا کفاف زندگی ما را می دهد کاری نکن مثل تو چند سال گذشته ما شرمنده زن و بچه مون باشیم ما خیلی گرفتاریم همش امروز فردا می کنن مستمری بگیران تامین اجتماعی میگن عیدی پارسال یک و ۵۰۰ گرفتن این یه پایه حقوق نبود واقعی نبود لطف کنید واقعی حقوق و عیدی طبق تورم پرداخت نمایید باتشکر احترامات

  • ابی ارسالی در

    سال گذشته ۱۵۰۰۰۰۰بوده الانم همون مبلغ اصلا تواین مملکت هیچیزی گران نشده اینم زیادهستش

  • ناشناس ارسالی در

    مگر حقوقها متناسب با تورم هست که عیدی متناسب با تورم باشه

  • ناشناس ارسالی در

    اسفند سال 98 حقوق کشوری و لشگری 50 درصد اضاف شد و تامین اجتماعی در اسفند 99 تصویب شد که 50 درصد اضاف شود و در سال 1400 پرداخت شد اما طبق قانون 25 درصد حقوق سالیانه به کشوری و لشگری اضاف شد تامین اجتماعی حقوق سالیانه را دریافت نکردند چرا حق این قشر زحمتکش را به آنها نمی دهید

  • ناشناس ارسالی در

    دولت باید از امسال ده درصد قیمت کالا و خدمات را کاهش دهد تا از تورم کاسته شود و چند سالی به حقوق کارگر و بازنشسته و کارمند دست نزند تا زمانی که تورم بطور چشمگیر کاهش یابد و بعد در سالهای بعد از همه ، درآمد و هزینه بکاهد تا کشور به نقطه ایده آل برسد !!!

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی