|

پاسخ مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش به یک سوال مهم درخصوص رتبه بندی معلمان

مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از اختصاص ۱۲۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای رتبه بندی معلمان خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

صبوری مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در مراسم تجلیل از برترین‌های کنکور در ملکان با اشاره به تصویب طرح رتبه بندی معلمان در مجلس گفت: آیین نامه این طرح در وزارت آموزش وپرورش با کمک سازمان امور اداری واستخدامی در حال تهیه و تدوین است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از اقتصاد 24؛ وی افزود:این طرح از شش ماهه دوم امسال قابل اجراست و مابه التفاوت آن از مهرماه قابل پرداخت است.

این در حالی است که در ادامه فعالیت های صنفی روزهای اخیر معلمان کشور که منجر به تصویب لایحه رتبه بندی معلمان در مجلس شواری اسلامی شد، برای امروز پنجشنبه دوم دی ماه سال 1400 نیز تجمعات صنفی اعتراضی دیگری از سوی معلمان در شهرهای مختلف کشور برگزار شد.

اجرای واقعی قانون رتبه بندی و همسان سازی و نیز ارتقا کمی و کیفی خدمات آموزشی رایگان مدارس و برطرف شدن محدودیت های مرتبط با فعالیت های صنفی از جمله خواسته های مشترک حاضرین در این اجتماع صنفی بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • خ۷۷ ارسالی در

    بی عقلا اون به ریاله نه تومن

  • معلم ارسالی در

    بودجه ای که برای ۶ ماه سال جاری تصویب شده ۱۲۵۰۰۰میلیارد ریال یا به ۱۲۵۰۰ میلیارد تومنه که از مهرماه تا اسفند رو جهت سرهم بندی اختصاص دادین به عبارتی دیگر سالی ۲۵۰۰۰ هزار میلیارد تومن یا ۲۵۰۰۰۰هزار میلیارد ریال بودجه اختصاص یافته برای سرهم بندی بوده که البته چون از مهرماه ۱۴۰۰ تصویب شده و درواقع امسال نصف اون ۲۵۰۰۰ میلیارده که میشود ۱۲۵۰۰میلیارد تومن و نه صدو بیست هزار میلیارد پانصد میلیون تومن شما اگر راست میگین که قطعا اینطور نیست نمیخاد مبلغ رو تحریف کنید حتی با نصف رقم صد و بیست هزار میلیارد که بشود شصت هزار میلیارد هم میتوان به معنای واقعی رتبه بندی کرد و نه سر هم بندی بقیش هم میشود برای دائمی کردن همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری استفاده کرد و در کل با این دروغها به کجا خواهید رسید به عبارتی با واقعیت چه خواهید کرد به هر حال ماه پشت ابر نمی ماند

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی