|

میز تخته نرد شلفیکس محصولی نفیس و صادراتی

میز تخته نرد شلفیکس از محصولات بسیار لوکس و زیبای ایرانی می باشد که امکان بازی تخته نرد و شطرنج را فراهم آورده است.

لینک کوتاه کپی شد

تخته نرد از جمله بازی های قدیمی می باشد که پیشینه آن به پادشاهان ایرانی بر می گردد و ایرانیان از دیرباز به این بازی علاقه داشته و امروزه نیز استقبال فراوانی از تخته نرد و بازیهای های مربوط به آن می شود؛ میز تخته نرد شلفیکس از محصولات بسیار لوکس و زیبای ایرانی می باشد که امکان بازی تخته نرد و شطرنج را فراهم آورده است و طراحی این محصول به گونه ای می باشد که دکوراتیو و نیز کاربردی است و زیبایی خاصی به محیط اطراف خود می دهد در ادامه با ما همراه باشید تا به آشنایی با کارگاه تولید تخته نرد شلفیکس بپردازیم.

آشنایی با کارگاه تولید میز تخته نرد شلفیکس

نیم ست میز تخته نرد و صندلی های آن مناسب منازل، محل کار، دفاتر و غیره طراحی شده است. و همینطور محصول دیگر این کارگاه مکعب های شلفیکس به عنوان یک وسیله ای بسیار کاربردی می باشد که به نظم دادن وسایلی همچون کتاب، انواع وسایل تزئینی و غیره کمک بسیاری می کند. طراحی آن به گونه ای است که خودتان میتوانید با به کار گیری خلاقیت شلف و یا پارتیشن مورد نظر خود را طراحی و چیدمان کنید.

از جمله محصولات بسیار محبوب در بین مشتریان که با تقاضای بسیاری رو به رو شده است، میز تخته نرد می باشد که با نقش و نگاری زیبا تزئین شده و مناسب بازی تخته نرد و شطرنج می باشد و در حال حاضر میز تخته نرد شلفیکس همچون دیگر محصولات، بازار گرمی دارد.

تخته

سایر فعالیت های کارگاه تولیدی شلفیکس

کارگاه تولیدی ما به ارائه مدل هایی متنوع و بسیار زیبا از انواع شلفیکس ها پرداخته است که با هنرمندی بسیار زیبای تیم مجرب ما در مقادیر انبوه به تولید می رسند و آیتم های چوبی ما که در محصولات مورد استفاده قرار می گیرند بسیار با کیفیت می باشند و معمولا چوب با هر تناژ رنگی سازگار است و ما نیز با ایجاد طرح هایی دست ساز، بر زیبایی آن می افزاییم.

از جمله محصولات تولید شده در کارگاه ما، نیم ست میز تخته نرد شلفیکس و مبلمان، انواع قفسه و میز هایی بسیار زیبا با طرح هایی خیره کننده می باشد که برگرفته از مدرنیته ترین طرح ها و ترکیبات روز دنیا است.

بدون شک ترکیب عنصر آهن و چوب ایده پردازی منحصر به فرد است که از جمله فعالیت های کارگاه ما نیز محسوب می شود و با استفاده از این ایده، محصولاتی شگفت انگیز با امکاناتی ویژه تولید شده است.

میز

میز چوبی فلزی از نمونه میز های کاربردی و لوکس می باشد و همانطور که از نامش پیداست از ترکیب چوب و فلز ساخته می شود و این ترکیب زیبای فلز در کنار چوب، باعث بالا رفتن کیفیت آن نیز می شود.

مجموعه ما در کنار تولید میز تخته نرد شلفیکس و میز چوبی فلزی ، به تولید میز و صندلی یا نیم ست مبلمان نیز مشغول می باشد و در صندلی نیز همچون میز از ترکیب چوب و فلز استفاده شده است که سفارش مشتریان در طرح ها و رنگ های گوناگونی قابل اجرا می باشد و تعداد صندلی و مبلمان برای هر میز متغیر و به درخواست مشتری است.

میزهایی با چوب برش خورده و بخش های فلزی آن باعث ایجاد دکوراسیونی خاص می شوند که علاوه بر مستحکم بودن میز و پایه های آن، وسیله ای کارآمد را در دکوراسیون خود خواهید داشت و لازم به ذکر است که فلز به کار رفته در تولید شلف، میز و صندلی های مختلف می تواند در قسمت های مختلفی از میز چوبی فلزی مورد استفاده قرار گیرند که از متداول ترین طرح ها می توان به میزی با صفحه چوبی و پایه هایی فلزی اشاره کرد. 

صندلی

این روزها که تمام دنیا به سمت مدرنیته پیش می روند شاید شما نیز به دنبال محصولاتی باشید که به زیبایی هر چه بیشتر محیط اطرافتان بیفزاید و میز چوبی فلزی و صندلی هایی که از طراحی های لوکس کارگاه می باشد فضای منزل، کتابخانه و دفتر محل کارتان را صد در صد مدرن جلوه خواهد داد و محیطی کاملا حرفه ای را برای شما ایجاد خواهد کرد.

فعالیت های مجموعه ما به این موارد ختم نمی شوند و برای اطلاع بیشتر از دیگر محصولات مجموعه ما، کافی است که به سایت و شبکه های اجتماعی شلفیکس سری بزنید و با انواع میز چوبی فلزی، میز تخته نرد شلفیکس و صندلی های لوکس و زیبا آشنا شوید و خوب است بدانید که محصولات ما به سراسر ایران قابل ارسال می باشند.

برای سفارش این محصول با اطلاعات زیر در تماس باشید.

88492313 – 09121509516 – www.shelfix.ir  

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها