|

با پیش‌فروش ۴ محصول ایران خودرو به قیمت کارخانه ماشین دار شوید

این گروه خودروسازی هم اکنون در فواصل مختلف در قالب فروش فوق العاده و اینترنتی انواع محصولات باری و مسافری را به متقاضیان عرضه می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد ؛ پیش‌فروش دو محصول ایران خودرو کامیون کشنده فوتون ۴۳۰ و پیکاپ فوتون دیزلی از چهارشنبه (۲۹ شهریور) و دو محصول پیکاپ فوتون اتوماتیک و ون وانا از دوشنبه (۳ مهر) آغاز می‌شود. جزئیات بیشتر پیش فروش ایران خودرو را درادامه بخوانید

به گزارش«شایانیوز» و به نقل از خبر ملت، پیش‌فروش کامیون کشنده فوتون ۴۳۰ از ساعت ۱۰ صبح و پیش‌فروش پیکاپ فوتون دیزلی از ساعت ۱۴ چهارشنبه ۲۹ شهریور و پیش‌فروش پیکاپ فوتون اتوماتیک از ساعت ۱۰ صبح و پیش‌فروش ون وانا از ساعت ۱۴ روز دوشنبه سوم مهرماه صرفا به‌صورت اینترنتی و از طریق سامانه فروش رسمی شرکت ایران خودرو دیزل به نشانی esale.ikd.ir انجام می‌پذیرد.

این گروه خودروسازی هم اکنون در فواصل مختلف در قالب فروش فوق العاده و اینترنتی انواع محصولات باری و مسافری را به متقاضیان عرضه می‌کند.

ایران خودرو دیزل سالانه ۴۰ هزار دستگاه انواع کامیون، کامیونت، اتوبوس، مینی بوس و ون تولید می‌کند.

توسلی مهر مدیر عامل ایران خودرو می‌گوید، به تازگی ۱۴ هزار کشنده دست دوم وارد کشور شده که به زودی به یک بحران تبدیل خواهد شد؛ از سوی دیگر، با وجود این‌که رسما اعلام کرده ایم ظرفیت پاسخ‌گویی به همه نیاز‌های مسافری شهرداری‌ها را در کشور داریم، متاسفانه شاهد حرکت شهرداری‌ها به سمت واردات خودرو‌های دست دوم هستیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی