|

شیرجه آزاد به سبک پری دریایی

رواج نوع جدیدی از تفریح های آبی در چین با نام «شیرجه آزاد به سبک پری دریایی»

لینک کوتاه کپی شد

در یک روز نرمال، تالاب ویژه داخل مرکز تفریحی Atlantis Sanya در چین در جزیره هانیان، خانه بیش از ۸۶,۰۰۰ موجود دریایی از ۲۸۰ گونه جانوری مختلف است. اما در ۲۸ آوریل، این آکواریوم بزرگ میزبان ۱۰۰ پری دریایی است که همگی دم های رنگارنگشان را تکان می دهند در حالی که حرکاتی موزون را در آب انجام می دهند. هدف چیست؟ برای شکستن رکورد جهانی گینس در زمینه بزرگ ترین نمایش زیر آبی پری های دریای به مناسبت سومین س  اگلرد تاسیس هتل و مرکز تفریحی Atlantis Sanya. همانند شیرجه آزاد، پری های دریایی شیرجه رونده نیز کپسول اکسیژن یا تجهیزات دیگر غواصی ندارند و تنها از دم پری دریایی استفاده می کنند هر چند تفاوت هایی در زمینه نوع حرکات در این دو دیده می شود.

همانند شیرجه آزاد، پری های دریایی شیرجه رونده نیز کپسول اکسیژن یا تجهیزات دیگر غواصی ندارند و تنها از دم پری دریایی استفاده می کنند

دادا لی که یکی از اولین پری های دریایی چین و سفیر بزرگ ترین انجمن شیرجه این کشور به شمار می رود، در این باره می گوید: «تازه کاران حوزه شیرجه آزاد معمولاً باله های دوگانه می پوشند که به هر دو پای آن ها امکان می دهد به شکلی تناوبی حرکت کنند اما دم پری دریایی هر دو پا را به هم متصل می کند تا نتوانند آزادانه حرکت کنند. به جای آن، باید از شکم و کمرمان برای حرکت شبیه دلفین استفاده کنیم. برای اینکه بتوان این حرکت را منعطف و درست شبیه یک پری دریایی واقعی انجام داد باید تمرین داشت». شیرجه پری دریایی یا mermaiding حرکت جدیدی است که در سال های اخیر شکل گرفته است.

منبع:روزیاتو

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها