|

(ویدیو) کیک پختن آناشید حسینی برای پویان مختاری قمار باز!

آناشید حسینی ، همسر سابق امیرحسین مرادیان ، در استوری خود خطاب به پویان مختاری که درخواست کیک خانگی کرده بود ، با درست کردن کیک او را…

لینک کوتاه کپی شد

در جدیدترین حاشیه ای که این روزها داغ شده است پویان مختاری ، یکی از خوانندگان و چهره های اینستاگرام و به اصطلاح شاخ مجازی ، رابطه خود را با آناشید حسینی ، همسر سابق امیر حسین مرادیان ، در اینستاگرام به صورت زنده فاش کرد.

ماجرای ازدواج آناشید با پویان مختاری

این روز‌ها فضای مجازی پر شده است از صفحه‌های متعددی که اغلب آن‌ها را دختران و پسران و حتی زنان و مردان متأهلی تشکیل می‌دهند که تصاویر و اتفاقات روزمره و گاهی لحظه‌به‌لحظه خود را با دیگر افراد به اشتراک می‌گذارند. متأسفانه پشت پرده روابط شاخ‌های مجازی، مسئله فساد مالی و اخلاقی به چشم می‌خورد. در تازه‌ترین حاشیه‌ای که این روزها داغ شده است، پ.م یکی از خوانندگان و چهره‌های اینستاگرامی و اصطلاحا شاخ مجازی، در یک لایو اینستاگرامی از رابطه‌‌اش با آناشید حسینی، همسر سابق امیرحسین مرادیان، پرده برداشت و همان‌جا از وی خواستگاری کرد.

(ویدیو) کیک پختن آناشید حسینی برای پویان مختاری قمار باز!

چندی پیش امیرحسین مرادیان، فرزند سفیر ایران در دانمارک، در اینستاگرام خود خبر طلاق از همسرش آناشید حسینی را اعلام کرد. آن هم به‌دلیل حواشی ایجاد‌شده برای زندگی‌شان! ماجرای طلاق آناشید به یکی از داغ‌ترین اخبار اینستاگرام تبدیل شده بود. پ.م یکی از چهره‌های اینستاگرامی است که چندین سال پیش پس از اینکه پدرش ورشکسته شد به ترکیه نقل مکان کرد و آنجا با ساخت سایت شرط‌بندی شروع به کسب درآمد کرد. این چهره جمعه‌شب در یک لایو اینستاگرامی از رابطه پنهانی‌اش با آناشید حسینی پرده برداشت و در همان لایو از خانم حسینی خواستگاری کرد.

(ویدیو) کیک پختن آناشید حسینی برای پویان مختاری قمار باز!

بیوگرافی آناشید حسینی

  • نام اصلی : سیده آناشید حسینی
  • متولد : 4 بهمن 1370 اهواز
  • زمینه فعالیت : مدلینگ
  • پیشه : مدل
  • تحصیلات : لیسانس رشته معماری
  • قد : 170 سانتیمتر
  • همسر : شاهین فلاح(همسر اول) ، امیرمحسن مرادیان(همسر دوم)
  • روابط : پویان مختاری
سیده آناشید حسینی مدل ایرانی ۴ بهمن ۱۳۷۰ در اهواز به دنیا آمده و فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری می باشد. خانم حسینی در عرصه مدلینگ و طراحی لباس کار می کند و به عنوان مدلینگ محجبه و با حجاب در فضای مجازی و صنعت مد شناخته می شود. وی سیده بوده و یکی مدل های ایرانی با حجاب است که وارد این عرصه شده است. آناشید به دلیل طراحی های خلص و منحصر بفرد در این حوزه به عنوان بهترین طراح لباس معرفی شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها