محمد بختیاری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب تهران گفت: اگر تمهیدات لازم صورت نگیرد، اوایل زمستان به مشکل خواهیم خورد.
توصیه سازمان آبفای استان البرز به مردم این است که صرفه جویی در آب جدی بگیرند.