|

قیمت دلار و قیمت یورو شنبه 8 آذر؛ ترور دکتر فخری زاده چه تاثیری داشت؟

قیمت دلار و قیمت یورو امروز شنبه 8 آذر 99 چند است؟ و آیا روند کاهش قیمت دلار با ترور دکتر محسن فخری زاده متوقف شد؟ برای پاسخ به این سوالات…

لینک کوتاه کپی شد

امروز شنبه 8 آذر نرخ ارز در صرافی ملی همانند روزهای گذشته اعلام شد. بر این اساس قیمت دلار و یورو نسبت به روز جمعه تغییری نکرده است.

بر این اساس قیمت دلار برای فروش در صرافی ملی، 24750 تومان اعلام شد. نرخ خرید دلار در این صرافی نیز 23550 تومان تعیین شد.

قیمت یورو نیز برای فروش در صرافی‌ ملی 29550 تومان اعلام شده؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی 28350 قیمت خورده است.

قیمت دلار و قیمت یورو شنبه 8 آذر؛ ترور دکتر فخری زاده چه تاثیری داشت؟

اخبار تاثیرگذار روی قیمت دلار

از میان خبرهایی که بر قیمت دلار اثرگذار است، می‌توان به صحبت‌های باراک اوباما اشاره کرد. باراک اوباما گفت: بایدن به سرعت به توافق هسته‌ای ایران برمی‌گردد.

از سوی دیگر حسن روحانی رئیس جمهور گفت: ایران و آمریکا هر دو می‌توانند تصمیم بگیرند و اعلام کنند که به شرایط ۲۰ ژانویه ۲۰۱۷ برمی‌گردند هم ما برمی‌گردیم و این می‌تواند راه‌حل بزرگی برای بسیاری از مسایل و مشکلات باشد و مسیر و شرایط را کاملاً تغییر دهد و سپس می‌توان مراحل بعدی را در بخش‌های مختلف ادامه داد.

البته اتفاق مهم دیگری که ممکن است سد راه کاهش قیمت دلار شود ترور دانشمند هسته ای کشور دکتر محسن فخری زاده است که عصر جمعه اتفاق افتاد و به واسطه افزایش نااطمینانی سیاسی ناشی شاید قیمت دلار به مانند چند روز قبل روند نزولی قوی نداشته باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها