|

ارزش سهام صندوق پالایشی یکم شنبه 8 آذر 99؛ پالایشی ها از ضرر خارج شدند؟

ارزش سهام صندوق پالایشی یکم امروز شنبه 8 آذر ۹۹ . ارزش و قیمت شرکت های نماد پالایش یکم یا دارا دوم در بورس امروز 8 آذر ماه چقدر است؟

لینک کوتاه کپی شد

ارزش سهام صندوق های پالایشی یکم امروز شنبه 8 آذر ماه چقدر است و آیا سهام صندوق پالایشی یکم از ضرر خارج شدند؟ در ادامه با ما همراه باشید تا از ارزش روز سهام صندوق پالایشی یکم مطلع شوید.

شاخص بورس تهران در معاملات شنبه 8 آذر با رشد 23 هزار و 500 واحدی به یک میلیون و 390 هزار واحدی رسید.

ارزش سهام پالایشی یکم شنبه 8 آذر

نام شرکت بورسی ارزش هر سهم امروز(ریال) میزان تغییرات نسبت به روز قبل قیمت تخفیفی هر سهم(تومان)
شبندر ۲۷,550 ۱.4- ۲۷۵۲
شبریز 28,630 ۱.0- ۳۰۲۰
شپنا 18,670 3.93+ ۲۴۴۳
شتران 14,800 4.15+ ۲۵۱۳

پیشنهاد می شود: ارزش سهام عدالت امروز شنبه ۸ آذر؛ صورتحساب سهام عدالت

بالاخره میزان ضرر پالایش یکم (ETF دوم) به صفر رسید

تا امروز 8 آذر ماه سال جاری صندوق پالایشی یکم حدود 0.5 درصد ضرر به خریداران خود تحمیل کرده است و ارزش ذاتی هر واحد آن حدود 9 هزار و نهصد و شصت تومان است.

با این اوصاف پالایش یکم برای اولین بار به قیمت خرید خریداران خودرسیده و باید دید که روند سوددهی ان آغاز می شود یا نه.

پیشنهاد می شود: جزئیات شاخص بورس امروز شنبه ۸ آذر ۹۹؛ پول ها به بورس برگشتند؟

شاخص بورس فردای ترور شهید فخری زاده چگونه بود؟

به گزارش فرارو، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز شنبه هشتم آذرماه با رشد ۲۳ هزار و ۵۴۸ واحدی به رقمی یک میلیون و ۳۹۰ هزار و ۷۹۷ واحد رسید و در نزدیکی مرز کانال ۱.۴ میلیونی قرار گرفت. امروز شاخص کل ۱.۷۲ درصد و شاخص هم‌وزن ۱.۶۲ درصد رشد کردند که نشان می‌دهد شرکت‌های کوچک و متوسط امروز شرایط بسیار خوبی را تجربه کرده و در رشد شاخص کل همراه بوده‌اند. عمده افزایش شاخص کل امروز بر دوش نماد‌های فارس، فولاد، فملی، شپنا، تاپیکو و شتران بود و خودرو بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل گذاشت.

ارزش سهام صندوق پالایشی یکم شنبه 8 آذر 99؛ پالایشی ها از ضرر خارج شدند؟

نقشه بازار بورس شنبه 8 آذر

بانک‌ها و خودرویی‌ها اعلام استقلال کردند. در بازار سراسر سبزرنگ امروز، تنها این دو گروه با رنگ قرمز به تابلو بازار آمدند. تا ساعات آخر معاملات امروز، نمادهای وتجارت، وپارس و وبملت با کاهش نسبی قیمت و وبصادر با صف فروش به کار خود پایان دادند. در گروه بانک‌ها دی، وسینا و وپست سبزرنگ بودند.

در گروه خودرو، نمادهای بزرگ از جمله خودرو، خساپا، خگستر، خزامیا، خرینگ، ختور، خاهن و خپارس تا پنج درصد ارزش خود را از دست دادند و گروهی قرمزرنگ را تشکیل دادند. البته در این گروه همچنان شرکت‌های کوچک صعودی بودند.

در گروه فلزات اساسی، فملی، ذوب، میدکو و فخوز نتوانستند چندان افزایش قیمت چشمگیری را رقم بزنند اما دیگر نمادها از جمله فولاد، کاوه و شرکت‌های کوچک امروز اغلب صف خرید داشتند. گروه صندوق‌های سرمایه‌گذاری ETF سهامی روند بسیار آرامی را در پیش گرفته‌اند و اغلب آنها با قیمتی پایین تر از ارزش NAV معامله می‌شوند.

در بین پالایشگاه‌ها، شپنا و شتران با صف خرید و شبندر و شبریز با کاهش نسبی قیمت به کار خود پایان دادند. شستا در نزدیکی قیمت روز گذشته ایستاد و وغدیر و وبانک صعودی شدند. محصولات شیمیایی امروز یکدست سبزرنگ بودند. سرمایه‌گذاری‌ها، انبوه‌سازی، زراعت، غذایی‌ها، عرضه برق و گاز، قندی‌ها، دارویی‌ها، حمل و نقل و لاستیک از دیگر گروه‌های سبزرنگ بازار امروز بودند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها