|

ثروت مارادونا چقدر است و به چه کسانی می رسد؟ +وصیت عجیب مارادونا

دیگو آرماندو مارادونا در سن 60 سالگی درگذشت و یکی از مسائل حاشیه درباره مارادونا میزان ثروت اوست و اینکه بعد از مارادونا این ثروت به چه…

لینک کوتاه کپی شد

«دیگو آرماندو مارادونا» اسطوره فوتبال جهان و آرژانتین چهارشنبه در ۶۰ سالگی و در منزل خود در بوئنوس آیرس براثر حمله قلبی درگذشت.

واقعیت این است که مارادونا به دلیل سبک زندگی ناسالم ، اعتیاد طولانی مدت به مواد مخدر، حاشیه های فراوان خانوادگی و اجتماعی و … جزو افراد مشهوری که از فکر اقتصادی درخشانی هم برخوردارند و در این زمینه پیشرفت بزرگی کرده اند نبود و هیچگاه از زندگی لوکس و اشرافی او سخنی در میان نیامد.

البته مارادونا بی پول نبود و اما زندگی تقریبا معمولی داشت و بر اساس گزارش های رسمی که در سال های گذشته از سوی سلبریتی ورت نت منتشر شده دارایی او ۱۰۰ هزار دلار اعلام شده است.

ثروت مارادونا فقط 100 هزار دلار!

با توجه به قراردادهایی که مارادونا با کمپانی های مختلف دارد بعید به نظر می رسد تمام ثروت او به ۱۰۰ هزار دلار خلاصه شود. از سویی این چهره اسطوره ای تقریبا در تمام طول سال در حال تفریح و گشت و گذار دور دنیا بوده که باز هم ثابت می کند او خیلی بیشتر از ۱۰۰ هزار دلار ثروت داشت. به هر حال ۱۰۰ هزار دلار رقمی است که برای ثروت دیه گوی افسانه ای عنوان شده است.

ثروت ماردونا به چه کسانی می رسد؟

مارادونا در سال ۱۹۸۴ میلادی با کلودیا ویلافانه ازدواج کرد که این ازدواج در آستانه المپیک آتن ۲۰۰۴ میلادی به طلاق کشید. ماحصل این ازدواج ۲۰ ساله، دالما مارادونا، دیه گو سیناگرا، جیانینا مارادونا، دیه گو فرناندو مارادونا اوجدا بودند. مارادونا، خواهر و برادر های معروف دیگری هم دارد که از آن جمله می توان به هوگو مارادونا، رائول مارادونا و ریتا ماردونا اشاره کرد.

ثروت مارادونا چقدر است و به چه کسانی می رسد؟ +وصیت عجیب مارادونا

تصویر مارادونا، همسر و دو فرزندش در نیمه دوم دهه هشتاد میلادی

مارادونا چند سال پیش با ورونیکا ادوجا ازدواج کرد. او از وی یک فرزند دارد که پنجمین فرزند و البته خردسال ترین اش محسوب می شود. ورونیکا بار ها درباره عدم پایبندی مارادونا به روابط زناشویی و ابراز علاقه به دختران جوان دیگر از جمله روکیو اولیوا سخن گفته بود.
ثروت مارادونا چقدر است و به چه کسانی می رسد؟ +وصیت عجیب مارادونا
تصویر ورونیکا اوجودا و روکیو اولیوا (سمت راست) که گفته می شود مارادونا در سال های اخیر با ایشان در ارتباط بوده است

ازدواج سوم مارادونا اینبار با یک فوتبالیست!

مارادونا از سال ۲۰۱۳ میلادی به فوتبالیست جوان و ۲۵ ساله این کشور یعنی روکیو اولیوا در ارتباط بود و به همین خاطر، همواره در مصاحبه ها، در رابطه با این دختر جوان از وی سوال می شد. این خانم قبلا گفته بود که همسر سابقش Pablo Pugliese که تاجر موفقی بود، در برابر دیه گو، نمره ۴ از ۱۰ می گیرد در حالی که دیه گو از نظر او، نمره ۱۰۰۰ دارد.

مارادونا به همسر جدیدش علاقه زیادی دارد و به نظر می رسد به واسطه این که ایشان با بیش از ۲۵ سال اختلاف سنی نسبت به او قرار دارد، زندگی وی با این دختر جوان رنگ و بوی تازه ای گرفته است.

ثروت مارادونا چقدر است و به چه کسانی می رسد؟ +وصیت عجیب مارادونا
تصویری از دیه گو مارادونا و همسر ۲۵ ساله اش روکیو اولیوا
مارادونا برای نخستین بار در طول زندگی خانوادگی، با دختری همراه می شود که هم چون او، یکی از بازیکنان موفق مستطیل سبز بوده و شاید به همین دلیل، تصاویر بسیاری با روکیو داشته و حتی کادو های تولد گرانی برای او در سال های اخیر خریدار کرده است.

فرزندان ماردونا

یکی از فرزندان مارادونا که از همسر سابقش کریستیانا سیناگرا متولد شد، دیه گو آرماندو مارادونا سیناگرا نام دارد. وی متولد ۲۰ سپتامبر ۱۹۸۶ است و در ایتالیا بازی می کند. شایعاتی بود که نشان می داد پا فرانسیس، رهبر کاتولیک ها در سال ۲۰۰۷ میلادی از مارادونا خواسته بود که سیناگرا را به عنوان فرزند قانونی خود بپذیرد. اما وکیل مارادونا این شایعات را تکذیب کرد. این پسر در سال ۲۰۱۵ میلادی با نونزیا پینینو ازدواج کرد و مورد تفقد پاپ فرانسیس قرار گرفت.
ثروت مارادونا چقدر است و به چه کسانی می رسد؟ +وصیت عجیب مارادونا

دختر مارادونا عاشق سینما

دالما در سال ۱۹۸۷ میلادی در بوینس آیرس متولد شد و ۴ برادر دارد. وی در کودکی به خاطر پدرش به ناپل رفت اما در سن شش سالگی به بوینس آیرس برگشت تا با مادربزرگش زندگی کند. وی در مدرسه هنر Hugo Midon شرکت کرد و توانست در آزمون ورودی قبول شود و در بین صد ها کاندیدا، تنها کسی بود که موفق گشت در دانشگاه هنر IUNA مشغول به تحصیل در عرصه بازیگری گردد.
ثروت مارادونا چقدر است و به چه کسانی می رسد؟ +وصیت عجیب مارادونا
تصویری از دالما مارادونا، دختر بزرگ مارادونا
جیانینا مارادونا، دختر ۲۷ ساله مارادونا از دیگر فرزندان وی محسوب می شود که در سال ۲۰۰۸ میلادی با سرجیو اگورو، بازیکن آرژانتینی ازدواج کرد و ۵ سال بعد از او جدا شد. وی یک فرزند از سرجیو به نام بنجامین دارد که البته بعد از چند سال از هم جدا شدند.
ثروت مارادونا چقدر است و به چه کسانی می رسد؟ +وصیت عجیب مارادونا
تصویر سرجیو آگورو و همسرش و پسرشان بنجامین در ۴ سالگی

وصیت نامه مارادونا اجرا نشد!

مارادونا در روز ۱۳ اکتبر یعنی حدود دو ماه قبل در نامه‌ای نوشته بود: من، دیگو مارادونا با اراده خود می‌خواهم بعد از مرگم به صورت مومیایی به نمایش مردم گذاشته شوم.

این وصیت هنگامی گفته شد که مارادونا در یک نشست و گفت و گوی غیر رسمی در روزهای قرنطینه به دلیل شیوع ویروس کرونا با نزدیکان و وکیل خود صحبت می‌کرد. وقتی که در این جلسه موضوع ساخت مجسمه برای ادای احترام به ورزشکاران بزرگ مطرح شد، مارادونا گفت: من مجسمه‌ای نمی‌خواهم. آن‌ها را دوست ندارم زیرا گاهی اوقات آن‌ها شبیه به شخص نیستند. من دوست دارم روزی که می‌میرم، مردم مرا ببینند و به من سلام کنند.

وکیل او نیز در جواب مارادونا، عنوان کرد که برای این کار باید تو را مومیایی کنیم و این اسطوره فقید هم در جواب اعلام کرد که پس من می‌خواهم بعد از مرگ مومیایی شوم.

این درحالی است که مقامات آرژانتینی جسد مارادونا را به خاک سپردند و به وصیت او درباره مومیایی کردن توجهی نکردند.

ثروت مارادونا چقدر است و به چه کسانی می رسد؟ +وصیت عجیب مارادونا

چه کسانی برای وداع آخر با مارادونا آمدند؟

هماهنگ کننده اصلی خاکسپاری دیگو همسر اول او کلودیا ویافانه بود. روزنامه اوله می‌گوید کلودیا ویافانه به عنوان صاحب عزا تصمیم گرفته بود که چه کسانی در مراسم خاکسپاری همسرش شرکت کنند. جالب اینجا است که تنها شخصی از دنیای فوتبال که در مراسم خاکسپاری او شرکت داشت گیرمو کوپولا بود. مربی‌ای که دیگو در دوران نوجوانی با هدایت او به عنوان یک جوان آینده دار مطرح شده بود.

کل افراد حاضر در گورستان برای آخرین وداع با مارادونا بر اساس گزارش اختصاصی روزنامه اوله تنها ۴۰ نفر بود. حلقه اول تشییع‌کنندگان شامل ۵ خواهر دیگو و تنها برادرش لالو و البته کلودیا همسر اول او بود. دامادهای دیگو و خواهرزاده‌های او در حلقه بعدی قرار داشتند.

ثروت مارادونا چقدر است و به چه کسانی می رسد؟ +وصیت عجیب مارادونا

اشک و اندوه دو دختر دیگو در مشایعت پیکر پدرشان

ثروت مارادونا چقدر است و به چه کسانی می رسد؟ +وصیت عجیب مارادونا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها