|

آزمون وکالت 99 به تعویق افتاد؛ تاریخ دقیق مشخص شد؟

رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز نیز مانند ابراهیم کیانی، کانون‌ها را تابع نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا دانسته است. جلیل مالکی در پاسخ به…

لینک کوتاه کپی شد

در روزهای اخیر و با قوت گرفتن زمزمه‌های تعویق آزمون وکالت ۹۹ به نظر می‌رسد باید منتظر خبر موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا با به تاخیر افتادن زمان برگزاری این آزمون باشیم؛ آزمونی که به گفته مسئولان حدود ۸۵ هزار نفر برای شرکت در آن ثبت‌نام کرده‌اند و بر اساس تقویم زمانی اعلام شده، قرار است روز ۲۸ آذر برگزار شود.

انتظار داوطلبان این آزمون برای تعیین تکلیف نهایی و اعلام خبر قطعی در این باره، به ‌ویژه با اطلاعیه معاونت منابع انسانی قوه قضاییه درباره تعویق مرحله تشریحی آزمون قضاوت ۹۹ شدت یافته است، تاجایی که دکتر عیسی امینی، رئیس سابق کانون وکلای داگستری مرکز نیز در توییتی به لزوم تعیین تکلیف «شفاف و به موقع» آزمون تاکید کرد.

موضع اسکودا درخصوص عقب افتادن آزمون کانون وکلا ۹۹

کیانی نایب ‌رئیس اسکودا، موضع اسکودا درباره زمان برگزاری آزمون را چنین تشریح کرده است: «موضع اسکودا در این زمینه همان فصل الخطاب مقام معظم رهبری در زمینه برخورد با این بیماری است: «ایشان بارها فرمودند که تنها مرجع تصمیم‌گیری در زمینه مقابله با بیماری کرونا ستادی است که برای این امر تعیین شده است. بنابراین ما نیز به تبعیت از ایشان تصمیم‌گیری در زمینه برگزاری این آزمون را به عهده متخصصان این ستاد می‌گذاریم.

مسئولان سازمان سنجش با این عزیزان در تعامل هستند و در صورت به تعویق افتادن این آزمون در این زمینه به شرکت کنندگان اطلاع‌رسانی می‌شود.» رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز نیز مانند ابراهیم کیانی، کانون‌ها را تابع نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا دانسته است. جلیل مالکی در پاسخ به ادمین یکی از پیج های اینستاگرام در خصوص تعویق آزمون گفت آزمون به تعویق می افتد اما تاریخ دقیق هنوز مشخص نیست و بستگی به وضعیت کرونا در کشور دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها