|

(ویدیو) حرکت جنجالی و عجیب از گلشیفته فراهانی !

حرکات های نامتعارف گلشیفته فراهانی بازیگر و مدل ایرانی که چند سالی است به خارج از کشور مهاجرت کرده ویدیویی از خود و همکارانش منتشر کرده…

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز/ گلشیفته فراهانی ۱۹ تیر ۱۳۶۲ در تهران و در خانواده ای هنرمند متولد شد. وی یک خواهر (شقایق ‏فراهانی، لیسانس نقاشی، بازیگر) یک برادر (آذرخش، لیسانس موسیقی، کاریکاتوریست) دارد. گلشیفته فراهانی ویدیوی عجیبی از خود و همکارانش در اینستاگرام منتشر کرد، این ویدیو عجیب کاربران متجب کرد. در اداممه شما می توانید این وییدیو را در زیر متن مشاهده کنید:

بیوگرافی

نام اصلی : رهاورد فراهانی زمینه فعالیت : سینما و تئاتر تولد : ۱۹ تیر ۱۳۶۲ والدین : بهزاد فراهانی،فهیمه رحیم‌نیا ملیت : ایران پیشه : بازیگری، نوازندگی و خوانندگی سال‌های فعالیت : ۱۳۷۶ تا کنون همسر(ها) : امین مهدوی (۱۳۸۴ تا کنون)

رهاورد (گلشیفته) فراهانی ۱۹ تیر ۱۳۶۲ در تهران و در خانواده ای هنرمند متولد شد. وی یک خواهر (شقایق ‏فراهانی، لیسانس نقاشی، بازیگر) یک برادر (آذرخش، لیسانس موسیقی، کاریکاتوریست) دارد. خانواده فراهانی یک ‏فرزند خوانده معروف نیز دارد. اردشیر رستمی کاریکاتوریست، تصویرساز، مجسمه ‌ساز، معمار، طراح لباس، شاعر‎ ‎و بازیگر‎ ‎است. او چندی پیش در سریال شهریار، در نقش شاعر شهیر آذری بازی کرد. پدرش بهزاد فراهانی متولد ‏‏۱۳۲۳، اصلیت فراهانی (اراک) دارد و از جمله بازیگران مطرح تئاتر و سینمای کشور پیش و پس از انقلاب است که ‏عمری را در رادیو گذرانده و مادرش فهیمه رحیم نیا متولد ۱۳۲۶ تهران و فارغ التحصیل رشته هنرهای تجسمی از ‏دانشگاه‎. D.E.A ‎علوم انسانی استراسبورگ فرانسه است. وی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۴۷ در گروه هنر ملی ‏و فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۴۹ به عنوان بازیگر در فیلم "تجاوز" آغاز کرد.

(ویدیو) حرکت جنجالی و عجیب از گلشیفته فراهانی !

وضعیت خانوادگی‎‎‏

‏آن زمان که گلشیفته به دنیا آمد، خانواده فراهانی دیری از بازگشت شان به ایران نگذشته بود. بهزاد فراهانی سال ۵۳ به ‏دلیل مشکلاتی که برای ادامه کار در ایران می دید و به دلیل نگاه سیاسی اش به فرانسه مهاجرت کرد و پس از انقلاب ‏به ایران بازگشت، اما فضا برای هنرمند سیاسی چپ هنوز باز نشده بود. خانواده در شرایط بد مالی به سر می بردند و ‏پدر خانواده با کارهای گوناگون از جمله مسافرکشی یا مترجمی سعی داشت تا چرخ زندگی خانواده را بچرخاند. اسم ‏گلشیفته در شناسنامه "رهاورد" ثبت شده ، این بدان دلیل است که نام گلشیفته از سوی ثبت احوال در آن زمان مناسب ‏تشخیص داده نشده بود. در خانه و میان دوستان گلی صدایش می کنند، اما وی با نام گلشیفته در ایران شناخته شد. ‏کودکی اش در یوسف آباد گذشت، پنج ساله بود که آموزش موسیقی و پیانو را آغاز کرد.

(ویدیو) حرکت جنجالی و عجیب از گلشیفته فراهانی !

از علاقه به موسیقی تا ایفای نقش در درخت گلابی‎‎‏

کودکی بسیار پرتحرک و شیطان بود، اما به موسیقی علاقه ای خاص داشت. در سال ۶۸ که پدرش دوباره توانست ‏وارد عرصه سینما- تئاتر شود، او نیز در کنار پدر به ایفای نقش در چند تئاتر عروسکی پرداخت. او در ۱۲ سالگی به ‏هنرستان موسیقی رفت. برای اولین بار در ۱۴ سالگی برای بازی در نقش "میم" در فیلم درخت گلابی ساخته داریوش ‏مهرجویی به بازی گرفته شد. سال قبل از آن خواهر بزرگتر وی شقایق در فیلم "لیلا" ساخته دیگر داریوش مهرجویی ‏بازی کرده بود. نقش موثر در بازی گرفتن از این دو جوان را محمدرضا شریفی نیا برعهده داشت، او به عنوان دستیار ‏کارگردان، بازیگران را به مهرجویی معرفی می کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها