|

آنوس تبلیغاتی آهنگ خواننده معروف

جنیفر لوپز باز هم غوغا کرد. جنیفر لوپز برای اولین بار در پوستر آهنگ جدیدش به اسم "ln The Morning" کاملا برهنه شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز/ جنیفر لوپز با انتشار پستی در اینستاگرام از پوستر آهنگ جدیدش به اسم "ln The Morning" رونمایی کرد، این سنگل ترک روز جمعه منتشر خواهد شد. جنیفر لوپز در این پوستر تبلیغاتی اش کاملا برهنه شده است. سایت شایانیوز به دلیل شئونات اسلامی نمی تواند عکس برهنه جنیفر لوپز را منتشر کند.

آنوس تبلیغاتی آهنگ خواننده معروف

تمامی حواشی های داغ روز را از سایت شایانیوز دنبال کنید.

جنیفر لوپز برهنه در مراسم AMAs۲۰۲۰ حاضر شد

جنیفر لوپز در مراسم AMAs۲۰۲۰ غوغا به پا کرد. جنیفر با لباس های خاص در این مراسم حاضر شد و همه مردم را حیرت زد کرد. از حاشیه های این مراسم میشود به عرق ریختن جنیفر اغز نظر کابران اینستاگرام اشاره کرد. خیلی از کاربران شبکه های اجتماعی معتقدند استایل دیشب جنیفر موقع اجرا شباهت زیادی به استایل بیانسه موقع اجراش در مراسم GRAMMY awards۲۰۱۴ بود و در اسلاید آخر هم استوری سام اصغری که از نظرش پوزیشن و فرم رقص روی میز جنیفر شباهت زیادی به ویدیو کلیپ slumber پارتی بریتنی سپیرز داشته . سام اصغری در اون ویدیو کلیپ بعنوان مدل حضور داشت و یحجورایی رابطش با بریت از همونجا شروع شد.

آنوس تبلیغاتی آهنگ خواننده معروف

جنیفرلوپز

جنیفر لین لوپز رودریگز (زاده ۲۴ ژوئیهٔ ۱۹۶۹ در نیویورک ) با نام مستعار جِی . لو (J.lo)؛ بازیگر ، خواننده ، ترانه‌سرا ، رقصنده ، صداپیشه ، تهیه‌کننده فیلم ، شخصیت تلویزیونی ، طراح مد و تاجر اهل آمریکا است. او بازیگری را به‌طور حرفه‌ای از سال ۱۹۸۶ شروع کرد و در سال ۱۹۹۷ اولین نقش اصلی خود را با ایفای نقش در فیلم سلنا براساس شخصیتی با همین نام تجربه کرد که نامزد جایزه گلدن گلاب شد. او سپس با بازی در خارج از دید و قطار پول خود را به عنوان یک ستاره سینما مطرح کرد و در سال ۱۹۹۹ فعالیت در عرصه موسیقی را هم با انتشار اولین آلبومش به نام آن د سیکس شروع کرد.

آنوس تبلیغاتی آهنگ خواننده معروف

زندگی و حرفه

جنیفر لوپز در ۲۴ ژوئیه ۱۹۶۹ در محله کسل هیل شهر نیویورک و از پدر و مادری پورتوریکویی به نام دیوید و گوآدالوپ به دنیا آمد . خواهر کوچک‌ترش لیندا لوپز به شغل خبرنگاری مشغول است. او یک خواهر بزرگ‌تر به نام لسلی نیز دارد. پدرش، دیوید، ابتدا در یک شرکت بیمه به نام گاردین در شیفت شب کار می‌کرد که بعدها به عنوان یک متخصص رایانه در شرکت استخدام می‌شود. زمانی که جنیفر به دنیا می‌آید خانوادهٔ آن‌ها در یک آپارتمان کوچک زندگی می‌کردند که مدتی بعد با پس‌انداز کردن پول، موفق به خرید خانه‌ای بزرگ‌تر و دو طبقه می‌شوند که یک گام بزرگ برای خانواده‌ای با وضع مالی ضعیف بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها