|

بازگشت امید عالیشاه به تمرین امروز سرخپوشان

خبر خوش برای سرخپوشان پایتخت. امروز امید عالیشاه در تمرینات تیم پرسپویس شرکت خواهد کرد. پرسپولیس در حال آمادگی برای بازی در مقابل تیم نفت…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در حالی که مدتی است که شایعه درگیری لفظی عالیشاه و درگیری در باشگاه پرسپولیس در میان اخبار ورزشی داغ بود، یک منبع موثق این خبر را تکذیب کرد. اما به هر ترتیب امروز خبر ها حاکی از بازگشت امید عالیشاه به تمرینات امروز سرخپوشان پایتخت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص موضوع درگیری در باشگاه پرسپولیس با ما همراه باشید.

ماجرای درگیری امید عالیشاه

باشگاه پرسپولیس شایعه درگیری لفظی بین امید عالیشاه و یکی از مربیان تیم پرسپولیس را تکذیب کرد. پس از کنار گذاشتن امید عالیشاه از لیست تیم پرسپولیس برای دیدار با صنعت نفت آبادان،‌ شایعاتی پیرامون درگیری لفظی این بازیکنان با یکی از مربیان این باشگاه مطرح شد.

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، ضمن رد برخی اخبار مربوط به درگیری لفظی بین امید عالیشاه و مربی تیم اعلام کرد: عالیشاه به دلیل برخی رفتار های غیر حرفه ‌ای در محل تمرین باید در باشگاه پاسخگوی رفتار خود باشد. این بازیکن به همین علت از لیست دیدار مقابل صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته دوم لیگ برتر دوره بیستم خارج شده است.

پیشنهاد می شود: ماجرای درگیری در پرسپولیس چیست؟

بازگشت امید عالیشاه به تمرینات پرسپولیس

امید عالیشاه ، هافبک پرسپولیس که پیش از بازی سرخپوشان با تیم صنعت نفت آبادان به دلایل انضباطی از تمرینات کنار گذاشته شده بود، از امروز در تمرینات سرخپوشان شرکت خواهد کرد. سید جلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس در گفتگویی اعلام کرد که با نظر کادر فنی تیم پرسپولیس ، امید عالیشاه که به دلایل انضباطی و موارد پیش آمده در روز های گذشته از تمرینات پرسپولیس کنار گذاشته شده بود، از امروز در تمرینات سرخپوشان شرکت خواهد کرد که این خبر خوشی برای سرخپوشان پایتخت می باشد. گفته می شود امید عالیشاه در کنار سایر اعضای تیم پرسپولیس در حال تمرین و آمادگی برای بازی پرسپولیس برابر نفت مسجد سلیمان‌ که روز پنجشنبه برگزار می شود هستند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها