|

سریال قورباغه قسمت اول (1)؛ داستان بازیگران سریال قورباغه چیست؟

زمان پخش سریال «قورباغه» به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی و بازی نوید محمدزاده به همراه پخش تریلری جدید مشخص شد.

لینک کوتاه کپی شد

مراحل فیلم‌برداری سریال «قورباغه» از سال گذشته آغاز شده بود و اخیرا به پایان رسید؛ مدتی پیش نیز اعلام شد این سریال شبکه نمایش خانگی از آبان‌ماه پخش خواهد شد، اما این اتفاق نیفتاد. تریلر جدیدی از این سریال «قورباغه» منتشر شده که زمان دقیق پخش آن نیز مشخص شده است. پخش سریال «قورباغه» از سوم آذر آغاز می‌شود، این سریال ۱۶ قسمتی، دوشنبه هر هفته در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود.

قورباغه (مجموعه نمایش خانگی)

قورباغه مجموعهٔ نمایشی به نویسندگی، تدوین و کارگردانی هومن سیدی و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده ، محصول سال ۹۹-۱۳۹۸، می باشد که به طور انحصاری از شبکهٔ نمایش خانگی نماوا توزیع و پخش می گردد. این مجموعه نخستین سریال ساخته شده توسط هومن سیدی می‌باشد که قرار است نخستین قسمت آن در آذر ۱۳۹۹ ه‍.ش منتشر شود.

سریال قورباغه قسمت اول (1)؛ داستان بازیگران سریال قورباغه چیست؟

تمامی فیلم و سریال های روز را از سایت شایانیوز دنبال کنید.

سریال قورباغه
لوگو-سریال-قورباغه.png
ژانر درام
نویسنده هومن سیدی
کارگردان هومن سیدی
بازیگران نوید محمدزاده صابر ابر فرشته حسینی سحر دولتشاهی محمدامین شعرباف احسان منصوری نیما مظاهری سعید حاج علی سیامک اتفاقیان مهران غفوریان آناهیتا افشار هومن سیدی
آهنگساز بامداد افشار
کشور سازنده ایران
زبان‌(های) اصلی فارسی
تعداد قسمت‌ها ۱۶ قسمت
تولید
تهیه‌کننده علی اسدزاده
مکان‌ها ایران، تایلند
فیلم‌برداری پیمان شادمان فر
مدت ۵۰ دقیقه
توزیع‌کننده نماوا
انتشار
شبکهٔ اصلی شبکه نمایش خانگی
اولین نمایش در آذر ۱۳۹۹

تیزر سریال قورباغه

شایعات:

  • شاید بتوان قورباغه را بزرگ‌ترین و عظیم‌ترین پروژهٔ تولید سریال در شبکهٔ خانگی دانست که تقریباً دو سال زمان برد تا به مرحلهٔ پخش برسد.
  • تکذیب شایعهٔ دستمزد نوید محمدزاده: در برخی منابع عنوان گردیده که نوید محمدزاده قراردادی ۱۲ ماهه را به مبلغ هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان با سرمایه‌گذار این سریال به امضا رسانده که طی آن حتی در ماه‌هایی که مشغول بازی در سریال نیست حق بازی در هیچ فیلم، تئاتر و کار دیگری را ندارد که این خبر از طرف وکیل شرکت تصویر گستر پاسارگاد تکذیب شد.
  • تکذیب حضور صادق رنجکشان: پیش از این شایعه شده بود که محمد صادق رنجکشان تهیه‌کنندهٔ این سریال می‌باشد که با اطلاعیهٔ رسمی این خبر تکذیب شد .

عوامل سریال

مجری طرح و مدیر تولید: حسین اکبری، مدیر فیلمبرداری: پیمان شادمان‌فر، موسیقی: بامداد افشار، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان، مدیر صدابرداری: مهران ملکوتی، طراح صحنه: محسن نصراللهی، طراح لباس: الهام معین، طراح گریم: شهرام توانا و بهنام معیریان، مدیر گروه کارگردانی و برنامه‌ریز: حسین خضوعی، طراح جلوه‌های بصری: جواد مطوری، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، فیلمبرداران: ادیب صبحانی و آرش رمضانی، جانشین تولید: حسن صفری، عماد طاهری، طراح بدلکاری :امیر بدری، عکاس: امیرحسین شجاعی، منشی صحنه: ندا قائدی، روابط عمومی و تبلیغات: امیر کرابی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها