|

لیست قیمت انواع پنجره دو جداره

ساختار پنجره‌های دو جداره به این صورت است که از شیشه‌ای دو جداره و فِرمی از جنس upvc تولید شده و دوام آن افزایش یافته و می‌توان گفت…

لینک کوتاه کپی شد

از مزایای پنجره دو جداره چه می‌دانید؟! اگر از سروصدای خیابان و همچنین گردوغباری که به راحتی از طریق پنجره‌ها به داخل خانه نفوذ می‌کند خسته شده‌اید، بی‌شک بهترین کار نصب پنجره دو جداره و یا تعویض پنجره قدیمی با دو جداره است. چنانچه قصد این کار را دارید و یا می‌خواهید برای خانه در حال ساخت خود از این نوع پنجره ها استفاده نمایید و از قیمت پنجره دو جداره اطلاعی ندارید، به شما توصیه می‌کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید. ما در این مطلب ضمن بررسی مزایای پنجره دو جداره upvc و چگونگی ساختار و تولید آن، شما را با وبسایتی آشنا خواهیم کرد که می‌توانید در آن از انواع مدل‌ها و بهترین قیمت‌های پنجره دوجداره برای نصب در محیط خانه یا محیط کار، مطلع شوید.

نحوه محاسبه قیمت پنجره دو جداره

قیمت پنجره‌ دو جداره upvc متناسب با نوع پروفیلی که در ساخت آن استفاده می‌شود و همچنین یراق آلات مختلف می‌تواند متفاوت باشد. همچنین اگر پنجره دو جداره‌ای که سفارش می‌دهید ابعاد بزرگی دارد و یا آن را از نوع روکش‌دار و رنگی انتخاب کرده‌اید، می‌تواند در افزایش قیمت آن سهم زیادی داشته باشد.

علاوه بر همه این‌ها، بسته به نوع پنجره‌ای که انتخاب می‌کنید مانند: پنجره دو جداره افقی، عمودی، تک حالته و یا کتیبه و یا انواع ترکیبی آن، قیمت‌ها متفاوت خواهد بود.

بنابراین بهتر است پیش از سفارش دادن به شرکت مورد نظر، تمامی این موارد را با متخصصان این حوزه در میان بگذارید تا بتوانید یک برآورد مالی از قیمت نهایی (قیمت پنجره و جداره) به دست آورده و سپس اقدام به سفارش درب و پنجره نمایید.

ساختار پنجره‌های دو جداره

تاریخ اولین استفاده از پنجره دو جداره در دنیا، به سال 1960 میلادی باز می‌گردد. سپس جامعه‌ی ایران نیز در اواخر دهه 60 به استفاده از پنجره دو جداره روی آورد و ظرف مدت کوتاهی، تولید این نوع از پنجره‌ها به شدت رواج یافت؛ طوری که می‌توان اذعان داشت در حال حاضر پنجره‌های دو جداره‌‌ی تولید ایران، سهم زیادی را در بازارهای خارجی بخصوص در کشورهای اروپایی به خود اختصاص داده است.

upvc در واقع مخفف مفهوم Unplasticized PolyVinyl Chloride است. برای ساخت این نوع از پنجره‌ دو جداره از ترکیب متریال‌های: کلر، اتیلن و وینیل کلرید به کمک پلیمریزاسیون استفاده می‌شود و نهایتاَ pvc برای پنجره‌ی دوجداره upvc به دست می‌آید. از پی وی سی به جهت انعطاف پذیری بالایی که دارد، علاوه بر پنجره‌ی دوجداره upvc، در صنایع دیگر نیز استفاده می‌شود. اما اگر می‌خواهید بدانید که تفاوت pvc با upvc در چیست، باید بگوییم که upvc نیز از pvc ساخته می‌شود؛ با این تفاوت که پروفیل به کار رفته در یو پی وی سی، به واسطه ترکیباتی که به آن اضافه می‌گردد بهینه سازی شده و مقاومت بالاتری می‌یابد و می‌تواند برای ساخت در و پنجره مفیدتر باشد؛ به همین خاطر است که با رشد تکنولوژی، همواره کارشناسان به جهت افزایش آسایش صوتی و کاهش مصرف انرژی، به تعویض پنجره قدیمی با دو جداره تأکید دارند.

چرا پنجره دو جداره upvc؟!

در گذشته برای بیشتر خانه‌ها پنجره‌های چوبی و یا آهنی در نظر گرفته می‌شد. البته این نوع از پنجره‌ها نیز هر کدام از زیبایی ظاهری خاص و همچنین کارکردهای خوبی برخوردار بودند؛ به طوری که سالیان طولانی و تا پیش از تولید پنجره دو جداره upvc همگان از این نوع پنجره‌ها استفاده می‌کردند. اما پنجره‌های آهنی و چوبی نیز معایبی داشتند که می‌توان به عبور آسان سر و صدا، سرما و گرما و همچنین گرد و خاک فضای بیرون به داخل اشاره کرد.

اما چه نکات و ویژگی‌هایی باعث شد تا استفاده از پنجره‌ دو جداره با استقبال روبرو شود؟!

ویژگی‌های پنجره دو جداره

ساختار پنجره‌های دو جداره به این صورت است که از شیشه‌ای دو جداره و فِرمی از جنس upvc تولید شده و دوام آن افزایش یافته و می‌توان گفت جایگزین بسیار مناسبی برای پنجره‌های آهنی، آلومینیومی و چوبی به شمار می‌آید.

  • پنجره دو جداره upvc بهترین عایق حرارتی به شمار می‌آید و می‌توان در میزان مصرف انرژی صرفه جویی بسیاری داشت.
  • عایق صوتی است و با استفاده از آن می‌توان فضای زندگی و کاری آرامی را برای خود فراهم کرد.
  • در برابر باد و طوفان شدید مقاوم است.
  • پنجره دو جداره به خوبی درز بندی شده و نگرانی از بابت ورود گردوغبار و آب باران و برف به داخل نخواهید داشت.
  • با پروفیل upvc می‌توان درب و پنجره‌هایی با طرح‌های مختلف هندسی متناسب با نوع مهندسی و طراحی ساختمان تولید کرد.
  • پنجره دو جداره upvc از مقاومت بالایی برخوردار است و چنانچه ساختمان تخریب گردد، می‌توان دوباره از آن‌ها استفاده کرد. حتی می‌توان آن را پس از اتمام کار نمای ساختمان وصل نمود.
  • به طور کل پنجره دو جداره به جهت استفاده از یراق آلات چند زبانه‌ای که برای آن در نظر گرفته می‌شود از ایمنی بالایی برخوردار است.
  • پنجره دو جداره upvc را می‌توان در روکش‌های رنگی مختلفی مانند طرح چوب، دودی، قهوه‌ای و… متناسب با نمای ساختمان تولید کرد.
  • امکان زنگ زدگی و یا خوردگی به جهت قرارگیری در مقابل مواد شیمیایی و اسیدها و… در این نوع از پنجره‌ها وجود ندارد.
  • پنجره‌های upvc به عنوان پنجره‌های بهداشتی شناخته می‌شوند؛ به آن جهت که رشد باکتری‌ها و میکروب‌ها در این نوع پنجره‌ها ممکن نیست و حشرات موذی نمی‌توانند داخل آن لانه‌گذاری کرده و یا اقدام به تخریب آن نمایند. بنابراین علاوه بر خانه و محیط‌های کاری گزینه مناسبی برای بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و محیط‌های آزمایشگاهی به شمار می‌آید و البته قیمت پنجره دو جداره برای چنین فضاهای کاری نیز بسیار مناسب است.
  • از دیگر قابلیت‌های این نوع از پنجره‌ها می‌توان به نصب انواع توری، حفاظ و کرکره و همچنین پرده‌های مختلف اشاره کرد.
  • یکی از مهمترین ویژگی‌های پنجره دو جداره upvc آن است که می‌توان بدون تخریب، آن‌ها را با پنجره‌های قدیمی جایگزین کرد و درواقع امکان تعویض پنجره قدیمی با دو جداره وجود دارد.

روش تعویض پنجره قدیمی با دو جداره

همان طور که اشاره کردیم، یکی از موارد مهم درباره پنجره‌های دوجداره upvc آن است که می‌توانید آن را به راحتی با پنجره‌های چوبی و آهنی قدیمی تعویض نمایید. ما در بخش‌های پیشین دلایل برتری این پنجره‌ها و ویژگی‌هایشان را ذکر کردیم، در این قسمت قصد داریم روش تعویض پنجره قدیمی با دو جداره را برای شما بازگو نماییم. اگر تصمیم به چنین کاری دارید بهتر است ابتدا با مشاورین خبره در این حوزه صحبت کنید. پس از این کارشناسان به محل مراجعه کرده و کار اندازه‎گیری انجام می‌شود. سپس شما می‌توانید پنجره مورد نظر خود را با طرح و رنگ دلخواه سفارش دهید.

در مدت کوتاهی درب و پنجره‌ها آماده شده و نصابان این حوزه، عملیات نصب را آغاز خواهند کرد. پروسه تعویض پنجره‌های قدیمی با دو جداره، متناسب با تعداد و یا ابعادی که پنجره‌های جدید دارند، تنها چند ساعت زمان می‌برد.

در طی عملیات تعویض؛ قاب پنجره‌های قدیمی به کمک دستگاه فرز بریده می‌شود و سپس پنجره دو جداره جدید با استفاده از پیچ‌های محکم به فریم پنجره‌های قدیمی اتصال می‌یابد. حسن این اتفاق در این است که در انتهای کار شما هیچ فریمی از پنجره قدیمی را مشاهده نخواهید کرد.

قیمت پنجره‌ دو جداره، یکی از نکات مهم در انتخاب و سفارش این نوع پنجره است که اغلب به چندین عامل بستگی دارد و در ادامه به این عوامل اشاره خواهیم کرد.

درباره فروشگاه اینترنتی دیده‌بان

مجموعه‌ی دیده‌بان سال‌هاست در حوزه تولید و نصب محصولاتی از قبیل دوربین‌های مدار بسته، کرکره‌های برقی، درب اتوماتیک پارکینگ، درب شیشه‌ای و همچنین درب و پنجره دو جداره فعالیت دارد و توانسته پروژه‌های بسیاری را در این حوزه‌ها به انجام رساند. در حال حاضر مجموعه دیده‎بان توانسته است با ایجاد سایت در بستر اینترنت، تعامل بیشتری را با مشتریان خود برقرار نماید و نیازهای آنها را جهت سفارش و تهیه هر یک از این موارد در اقصی نقاط کشور از جمله تهران - کرج و شهرهای حومه ی آنها تسهیل نماید.

به عنوان مثال مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت دیده‌بان ، محصولات مورد نظر خود در حوزه درب و پنجره‌ دو جداره upvc را مشاهده کرده و پس از مشاهده لیست قیمت پنجره دو جداره ، محصول مورد نظر خود را سفارش دهند. پس از این، کار ساخت و نصب هریک از محصولات توسط متخصصان مجموعه دیده‌بان در اسرع وقت انجام خواهد گرفت.

منبع خبر : قیمت پنجره دوجداره - وانا نیوز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها