|

(ویدئو) لحظه بعد از خودکشی دختر بابلی ؛ انتقال جسد دختر 14 و 15

ویدئوی انتقال بعد از خودکشی دختران بابلی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود. در این مطلب با خواندن جزئیات خودکشی تصاویر انتقال را…

لینک کوتاه کپی شد

تصاویر انتقال بعد از خودکشی دختران بابلی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود. امروز، پنج‌شنبه ۱۶ مرداد، فیلمی از یک آمبولانس در شهر بابل در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست شد که گفته‌ می‌شد تصویری از حمل پیکر بی‌جان دختران نوجوانی است که چهارنفری به صورت همزمان دست به خودکشی زده بودند. مدیرکل پزشکی قانونی مازندران، وقوع این حادثه تلخ در شهر بابل را تایید کرد.

Please enable JavaScript
Copy and paste this HTML code into your webpage to embed.

ویدئو خودکشی دختر بابلی

از تکذیب خودکشی دختر بابلی تا تائید پزشکی قانونی

گفتنی است پیشتر خبر خودکشی دخترانب بابلی تکذیب شده بود. دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بابل پس از انشتار خبر خودکشی گفت : در چند روز اخیر خبری مبنی بر خودکشی همزمان چهار دختر نوجوان در فضای مجازی دست به دست شد که گفته شده دو نفر از آنها فوت و دو نفر دیگر در کما به سر می‌برند که این خبر کاملا تکذیب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خودکشی توسط دو دختر ۱۴ و ۱۵ ساله در بابل از طریق مصرف قرص برنج صورت گرفت، تصریح کرد: پس از اطلاع دادن به اورژانس 115، و انتقال آن به بیمارستان شهید بهشتی، تلاش جهت احیا بی‌نتیجه ماند. بعد از اطلاع، بنده شخصاً به بیمارستان شهید بهشتی مراجعه کردم و با رئیس و مدیر بیمارستان تشکیل جلسه دادم و پیگیر موضوع شدم.

بیشتر بخوانید: واکنش ها به خودکشی دختر بابلی با قرص برنج

این مسئول ادامه داد: متاسفانه در برخی از کانال‌های شخصی که هیچ مجوزی هم بابت فعالیت در فضای رسانه ندارند، با نشر اخبار کذب مبنی بر خودکشی چهار دختر، باعث تشویش اذهان عمومی شدند. ملاکریمی بیان کرد: خانواده این دو دختر با مراجعه به دادستانی شهرستان، اذعان داشتند که خودکشی به خاطر مسائل شخصی بوده است.

وی اظهار کرد: این دو دختر از قبل بابت خودکشی به خانواده گفته بودند و از طریق استعمال قرص برنج این خودکشی صورت گرفت. دادستان بابل گفت: كسانی كه شایعات و اخبار دروغ را در فضای مجازی منتشر می‌كنند، شریك جرم محسوب شده و برابر قانون با آن‌ها برخورد می‌شود.

[ میانگین: 3.9 /5]

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها