|

(عکس) تصاویر جنجالی فریبا طالبی و امیر صدهزاری بازیگران دخترم نرگس

فریبا طالبی بازیگر زن ایرانی فارغ التحصیل لیسانس سینما گرایش بازیگری از دانشگاه هنر می‌باشد و تاکنون در سریال دخترم نرگس، بیم و امید و…

لینک کوتاه کپی شد

یک بازیگر که همراه همسرش اخیرا در یک اثر تلویزیونی نقش ایفا کرده‌اند، به‌خاطر انتشار تصاویر هنجارشکنانه در فضای مجازی، هدف انتقاد قرار گرفتند.

این زوج، درحالی که در سریال اخیر شبکه یک حضور داشتند، همزمان با پخش این سریال، تصاویر هنجارشکنانه‌ای از خودشان در فضای مجازی منتشر کردند. اتفاقی که با انتقادات بسیاری در فضای مجازی مواجه شده است.

این اولین بار نیست که برخی از بازیگران، همزمان با حضور در سریال‌های تلویزیونی، تصاویری نامناسب و مبتذل از خود را منتشر می‌کنند. این هنجارشکنی که به‌طور غیرمستقیم موجب تلف شدن زحمات صداوسیما در فرهنگسازی و ترویج ارزش‌ها می‌گردد، ناشی از نبود یک پروتکل و آئین‌نامه است؛ آئین‌نامه‌ای که بازیگران را ملزم سازد همزمان با حضور در سریال‌های سیما از حواشی مختلف ازجمله انتشار تصاویر مغایر با عرف و قانون از خودشان، خودداری کنند.

فزیبا طالبی کیست؟

فریبا طالبی در شهریور ۱۳۹۶ وقتی ۳۲ ساله بود با امیر صدهزاری (دستیار و مدیر تدارکات) فعال در عرصه سینما و تلویزیون ازدواج کرد.

فریبا طالبی در یک خانواده پنج نفره به دنیا آمده و یک برادر و یک خواهر بزرگتر از خودش دارد. پدر خانم طالبی مشوق اش در عرصه بازیگری بوده است. او قبل از بازیگر شدن لهجه مشهدی داشت که به درخواست عوامل برخی از آثارش تصمیم گرفت لهجه تهرانی را جایگزین لهجه مشهدی کند.

وی معتقد است بسیاری از افراد که عاشق بازیگری هستند نمی‌دانند که لهجه و گویش یک بازیگر چقدر پراهمیت است و به همین دلیل نمی‌توانند در این رشته موفق شوند.

در سال ۱۳۷۹ وقتی پانزده ساله بود از طریق یک فراخوان برای کار اجرا تست داد که در نهایت بخاطر فن بیان شیوایی که داشت قبول شد به این ترتیب مدتی بعد به عنوان یک مجری کودک وارد قاب تلویزیون شد.

زمانی که برای کنکور درس می‌خواند ۲۵ کیلوگرم وزن اضافه کرده بودند چرا که به گفته خودشان فقط درس میخواندند و غذا میخوردند و هیچ فعالیت دیگری نداشتند. در نهایت سال ۱۳۸۲ دانشگاه هنر تهران قبول شدند و به همراه خانواده از مشهد به تهران نقل مکان کردند.

(عکس) تصاویر جنجالی فریبا طالبی و امیر صدهزاری بازیگران دخترم نرگس (عکس) تصاویر جنجالی فریبا طالبی و امیر صدهزاری بازیگران دخترم نرگس (عکس) تصاویر جنجالی فریبا طالبی و امیر صدهزاری بازیگران دخترم نرگس (عکس) تصاویر جنجالی فریبا طالبی و امیر صدهزاری بازیگران دخترم نرگس

(عکس) تصاویر جنجالی فریبا طالبی و امیر صدهزاری بازیگران دخترم نرگس

[ میانگین: 3.5 /5]

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها