|

بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه کتاب/ میعادگاه اهل فرهنگ در میان خمپاره هم تعطیل نبود

نمایشگاه کتاب تهران پستی و بلندی‌های بسیاری را از سر گذرانده است و نخستین دوره آن با خزان سال 66 شروع شد و پس از آن در بهار ماندگار شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در سال‌های پیش از انقلاب اسلامی ایران خبری از برگزاری نمایشگاهی مرتبط با کتاب آن هم در این وسعت نبود؛ انقلاب اسلامی 57 که به سرانجام رسید فرهنگ نیز دگرگون شد و مسئولان به صرافت برپایی نمایشگاهی برای کتاب افتادند. در دوره ریاست جمهوری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) بود که نخستین دوره «نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» (سال 66) برگزار شد. پس از یکسال وقفه دوباره برپایی این نمایشگاه سال 1368 و زیر بمباران هشت سال دفاع مقدس از سر گرفته شد و اکنون به دوره سی‌وپنجم خود رسیده است. 

نمایشگاه کتاب تهران پستی و بلندی‌های بسیاری را از سر گذرانده است و نخستین دوره آن با خزان سال 66 شروع شد و پس از آن در بهار ماندگار شد. در همه این سال‌ا سیاسیون، اهالی فرهنگ ادب و… در کنار مردم در نمایشگاه کتاب حاضر شده و از شکوه صنعت نشر ایران بازدید کردند. در ادامه برخی از تصاویر سال‌های قبل این نمایشگاه را شاهد باشید.

بازدید رهبر انقلاب از نمایشگا کتاب سی‌وپنجم

11
12

مقام معظم رهبری از همان سال‌های ابتدایی آغاز به کار این نمایشگاه، در آن حضور پیدا کرده و از اهالی صنعت و کتاب‌های تازه منتشر شده بازدید می‌کردند. 

50

54

52

59

56

55

57

58

60

61

حضور صاحب منصبان کشور و اهالی فرهنگ و ادب و نویسندگان و سیاسیون یکی از سنت‌های این نمایشگاه به شمار می‌رود که در ادوار مختلف مورد توجه قرار گرفته است. 

بازدید میرحسین موسوی از نمایشگاه کتاب

66


65

بازدید سیدمحمد خاتمی ا نمایشگاه کتاب

63

62

بازدید آملی لاریجانی از نمایشگاه کتاب

68

67

بازدید غلامعلی حداد عادل از نمایشگاه کتاب

02

01

بازدید محمدباقر قالیباف از نمایشگاه کتاب

03

06

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها