|

جدایی مهاجم پرسپولیس قطعی شد

به نظر در نیم فصل سعید صادقی از پرسپولیس جدا خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

سعید صادقی در اقدامی غیرحرفه‌ای وقتی دید جایی در ترکیب اصلی پرسپولیس در بازی دوستانه ندارد، به نشانه اعتراض اقدام به تعویض لباس کرد و راهی رختکن شد تا خشم گاریدو برانگیخته شود. سرمربی اسپانیایی بار‌ها به شاگردانش هشدار داد که فقط او در خصوص اینکه چه کسی بازی کند و چه کسی نیمکت نشین باشد، تصمیم می‌گیرد و هیچ بازیکنی حق اعتراض ندارد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فرارو؛ با این حال صادقی برای دومین بار دست به یک کار غیرحرفه‌ای زد و اعتراضش را نشان داد تا از چشم گاریدو بیفتد. گاریدو در اولین اقدام نام صادقی را از لیست مسافران قطر خط زد و این بازیکن با وجود آماده بودن در تهران ماند. صادقی بعد از اینکه در بازی اول فیکس بود و تک گل تیمش را به ثمر رساند، در بازی دوم به عنوان بازیکن جانشین به زمین رفت و موفق شد پاس گل بدهد.

با این حال بازگشت اورونوف و همچنین آمادگی احمدزاده و امیری باعث شد تا این بازیکن فرصت کمتری برای بازی کردن پیدا کند. صادقی کار سختی برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس دارد و با توجه به شرایط فعلی احتمال جدایی او در نیم فصل بسیار زیاد است. پرسپولیس در نیم فصل به دنبال جذب وینگر خواهد بود و همین موضوع صادقی را بیشتر از قبل به در خروج باشگاه نزدیک خواهد کرد. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها