|

هشدار گاریدو به مهاجم پرسپولیس

عیسی نه در دیدار با الاهلی و نه در بازی با آلومینیوم نتوانست بازیکن تاثیرگذاری بعد از ورود به میدان باشد.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از بازیکنانی که معمولا عملکرد خوبی در ترکیب پرسپولیس در دربی‌ها داشته عیسی آل‌کثیر است. بازیکنی که شاید خیلی‌ها فکر می‌کردند در دربی ۱۰۴ حداقل در ۲۰ دقیقه پایانی به‌جای علیپور راهی میدان می‌شود و می‌تواند تاثیرگذار باشد.

به گزارش «شایانیوز»  به نقل از صدآنلاین؛ اما عیسی نه در بازی با الاهلی و نه در بازی با آلومینیوم نتوانست بازیکن تاثیرگذاری بعد از ورود به میدان باشد. مخصوصا در بازی با آلومینیوم که یکی دو موقعیت خوب را هم از دست داد و در آخر بازی تمایلی برای شرکت در جشن پیروزی تیمش با هواداران نداشت. موردی که با واکنش گاریدو همراه شد و او همانجا در میدان تذکر جدی به مهاجم تیمش داد.

عیسی انتظار دارد یکی از مهاجمان ثابت تیمش باشد. اتفاقی که نیم‌فصل دوم فصل پیش رخ داد و او انصافا یکی از بازیکنان تاثیر‌گذار پرسپولیس در قهرمانی این تیم بود. اما برای این فصل گاریدو ، علیپور را به‌خاطر دوندگی و سختکوشی‌اش به عیسی ترجیح می‌دهد و این مساله آل‌کثیر را آزار می‌دهد. در آن‌سو گاریدو به‌عنوان یک مربی باتجربه و حرفه‌ای اصلا دوست ندارد بازیکنی با رفتارهای غیرحرفه‌ای‌اش نشان دهد از شرایط خود راضی نیست و به همین خاطر یاسین سلمانی و سعید صادقی را از لیست تیمش برای دربی 104 خط زد و حسرت به میدان آمدن در این بازی مهم را در دل عیسی گذاشت. او به عیسی فهماند اگر برای 10 دقیقه هم راهی میدان می‌شود باید با جان و دل و اشتیاق فراوان بازی و برای گلزنی تلاش کند. کاری که لوکاس ژوائو در بازی‌های اخیر پرسپولیس انجام داده و بازیکنی کاملا حرفه‌ای نشان داده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها