|

خارجی پرسپولیس با پاس گل برگشت

اورونوف برای به رخ کشیدن آمادگی‌اش فقط به یک نیمه بازی احتیاج داشت.

لینک کوتاه کپی شد

شاگردان خوان کارلوس گاریدو طی دومین بازی تدارکاتی خود در اردوی ترکیه، به مصاف بیکوز اسپور رفتند و حریف خود را با نتیجه ۵-۲ شکست دادند تا روند پیروزی‌های پر گل پرسپولیس در بازی‌های دوستانه، ادامه پیدا کند.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از طرفداری؛ نکته قابل توجه این بازی، بازگشت اوستون اورونوف به ترکیب پرسپولیس بود. ستاره ازبکستانی که در نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته روی تعلل رقیب دیرینه تقدیم سرخ‌ها شد و نقش مهمی در قهرمانی آن‌ها ایفا کرد، طی هفته‌های اخیر به همراه تیم المپیک ازبکستان در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حاضر و در تمرینات پیش‌فصل پرسپولیس غایب بود.

در حالی که شنیده می‌شد اورونوف در پاریس دچار مصدومیتی جزئی شده اما او پس از حضور در اردوی پرسپولیس، در ترکیب ثابت دیدار مقابل بیکوز اسپور قرار گرفت و طی حضور یک نیمه‌ای خود، موفق به ارسال پاس گل شد تا نشان دهد هنوز در اوج آمادگی به سر می‌برد. 

طبق اعلام رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، روی گل سوم این تیم مقابل بیکوز اسپور که توسط علیرضا عنایت‌زاده به ثمر رسید، حرکت عرضی خوب اورنوف پشت محوطه جریمه حریف و پاس عمقی او، مهاجم جوان این تیم را در موقعیت تک به تک قرار داد و به گل ختم شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها