|

امباپه بیاید این ستاره رئال جدا می شود؟!

رودریگو و اطرافیانش به طور قاطع معتقدند که پروژۀ رئال، بهترین پروژه فنی در جهان است.

لینک کوتاه کپی شد

برخلاف تمام گمانه‌زنی‌های موجود در مورد رودریگو و انتقال احتمالی او به منچسترسیتی، اما این ستاره برزیلی می‌خواهد در رئال مادرید بماند.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از طرفداری؛ مصاحبه جدید رودریگو گوئس  که در آن از منچسترسیتی به عنوان بهترین تیم جهان یاد کرده و گفته بود آنها بهترین فوتبال ممکن را بازی می‌کنند به سرعت بازار شایعات و تحلیل‌های مختلف در مورد آینده این ستاره برزیلی را حسابی داغ کرده است. مارکا بلافاصله پس از این مصاحبه در خبری از علاقه منچسترسیتی صحبت به میان آورد تا به سرعت آینده رودریگو به سرتیتر خبرگزاری‌های ورزشی در دنیای فوتبال تبدیل شود.رودریگو در رئال مادرید می‌ماند

در میان تحلیل‌ها و اخبار مختلف اما  فابریتزیو رومانو  همچنان معتقد است که رودریگو در رئال مادرید می‌ماند و از حضور در مادرید خوشحال است.

وضعیت رودریگو در آستانه پنجره نقل و انتقالات تابستانی مشخص است: او مصمم به ماندن در رئال مادرید است. رودریگو و اطرافیانش به طور قاطع معتقدند که پروژۀ رئال مادرید، بهترین پروژه فنی در جهان است و او در حال حاضر به هیچ تغییری فکر نمی‌کند.

رودریگو خودش هم بارها در مصاحبه‌هایش از حضور کیلیان امباپه در رئال مادرید استقبال کرده و گفته که بازیکنان بزرگ و خوب باید در کنار هم بازی کنند و او می‌خواهد بخشی از پروژه رئال مادرید باشد. رودریگو یکی از بازیکنان مورد اعتماد کارلو آنچلوتی در این فصل بوده و جزو ستارگانی به حساب می‌آید که بیشترین دقایق بازی در لوس بلانکوس را به خود اختصاص داده است.
 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها