|

اهدای توپ طلا به لواندوفسکی صحت دارد؟!

خلاف اخبار و شایعاتی که در مورد اهدای توپ طلای 2020 به لواندوفسکی وجود داشت اما به نظر می‌رسد که هیچ توپ طلایی برای این مهاجم در کار نیست.

لینک کوتاه کپی شد

جایزه توپ طلا همیشه در دنیای فوتبال، به خصوص زمانی که با فیفا ادغام شد و به عنوان "بهترین بازیکن سال" هم شناخته شد، همیشه موضوع بحث و گفتگو در بین فوتبال‌دوستان بوده است. برای یک دهه متوالی، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو این جایزه را بین خود تقسیم می‌کردند تا اینکه لوکا مودریچ پس از عملکرد فوق‌العاده‌اش در جام جهانی 2018 با کرواسی که به مقام دوم رسید، این روند را متوقف کرد. اگرچه مسی بعد از آن چند بار دیگر روی سکو رفت، اما همیشه بحث‌هایی در مورد انتخاب او به جای بازیکنان دیگر وجود داشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ اما نسخه 2021 توپ طلا به خصوص بحث‌برانگیز بود، زیرا روبرت لواندوفسکی به دلیل لغو توپ طلا در سال 2020 به دلیل کووید، از دریافت این جایزه محروم شده بود. در حالی که لئو به طور عادلانه جایزه 2021 را کسب کرد، بحث‌هایی در مورد اینکه آیا لواندوفسکی به دلیل لغو آن در سال قبل باید به طور "پس از مرگ" به این جایزه می‌رسید یا خیر، وجود داشت.

شایعه اهدای توپ طلای 2020 به لواندوفسکی

به تازگی شایعاتی مبنی بر بحث فرانسه فوتبال برای اعطای توپ طلای "تأخیری" به لواندوفسکی مطرح شده بود. در حالی که خود این بازیکن به طور علنی اعلام کرده بود که در صورت دریافت آن با آغوش باز می‌پذیرد، اما به نظر می‌رسد که حباب آرزوی او در حال ترکیدن است. نیکلاس مانیسیه، کارگردان برگزارکنندۀ مراسم توپ طلا در فرانس فوتبال در مورد اهدای توپ طلای 2020 به لواندوفسکی می‌گوید:

ما در مورد امکان اهدای توپ طلای 2020 به لواندوفسکی صحبتی نکرده‌ایم. هر چیزی که در شبکه‌های اجتماعی می‌خوانید را باور نکنید.

فرانس فوتبال هرگز ایده اهدای توپ طلا را در حال حاضر، در سال 2024 مطرح نکرده است. این مجله مدعی شده است که آنها یک موسسه با قوانین ثابتی هستند و قوانین‌شان را هم برای هیچ کس زیر پا نمی‌گذارند. علیرغم اینکه لواندوفسکی در سال ۲۰۲۰ با بایرن مونیخ به مقام قهرمانی بوندسلیگا، جام حذفی آلمان و لیگ قهرمانان اروپا رسید و همچنین بهترین گلزن هر سه رقابت بود، به دلیل لغو توپ طلا، جایزه‌ای دریافت نکرد. بسیاری از هواداران و کارشناسان معتقد بودند که لواندوفسکی شایسته دریافت توپ طلایِ ۲۰۲۰ بود و لغو آن به دلیل شرایط بی‌سابقه‌ای که در دنیا به دلیل کووید حاکم بود، ظلمی آشکار به این مهاجم لهستانی است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها