|

شوک یک ستاره به مسئولان باشگاه استقلال

یامگا با ارسال نوتیسی به باشگاه استقلال، خواستار دریافت مطالباتش شد.

لینک کوتاه کپی شد

در شرایطی که باشگاه استقلال حدود ۵۰ روز پیش توانسته بود مطالبات کوین یامگا را به دستش برساند، حالا این بازیکن فرانسوی یک بار دیگر و با ارسال پیام هشداری به مدیران، خواستار دریافت دستمزد عقب افتاده اش شد.

به گزارش«شایانیوز» و به نقل از یامگا؛ در روزهای پایانی تیر ماه بود که مهلت نوتیس کوین یامگا به استقلال تمام می شود و علی خطیر موفق شد در نهایت مبلغ ۱۶۰ هزار دلار را به دست وینگر فرانسوی برساند . این بازیکن از فصل گذشته، مبلغ ۶۰ هزار دلار از آبی پوشان طلب داشت و در توافقی که با باشگاه داشت، می بایست پیش از شروع فصل، ۱۰۰ هزار دلار پیش پرداخت دریافت می کرد.

در نهایت این مبلغ به دست یامگا رسید ولی حالا او یک بار دیگر نوتیس هشداری به باشگاه استقلال ارسال کرده و خواستار دریافت مطالباتش شده است. ظاهرا پس از تمدید قرارداد این بازیکن در فصل گذشته، بندها و تبصره هایی در آن گنجانده شده که مبلغ دستمزد او را بالا برده و همین مسئله سبب شده تا آبی ها برای پرداخت آن با مشکل روبرو شوند.

باید دید در روزهایی که باشگاه استقلال مشکلات زیادی بر سر تأمین منابع مالی دارد، آنها چگونه موفق خواهند شد تا طلب این وینگر فرانسوی را به او پرداخت کرده و مانع از فسخ قراردادش شوند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها