|

بیرانوند و ماجراهایش؛ نکند این همه خبرسازی برای پرت کردن حواس مردم است؟

بیرانوند

اگر تمام این ها، تنها برجسته سازی تعمدی یک خبر دست اول با ظاهری فریبنده، برای پوشاندن خبری هرچند مهم اما قدیمی تر باشد چه؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خبر پیوستن علیرضا بیرانوند به استقلال، آن هم با مبلغ پیشنهادی نزدیک به ۹۰ میلیارد که با احتساب امتیازات دیگر ، احتمالا  به 100 میلیارد نیز برسد ، در حالی خبرساز شده که طرفداران استقلال هنوز توی سرشان، با حرکت نمادین سربریدن این بازیکن در حال کلنجار رفتن هستند! خاطره ای که خود یاد آور این سخن  پیشکسوت استقلال منصور رشیدی است که گفت: حرکتی که علیرضا بیرانوند انجام داد شبیه کسی بود که دیگر نمی خواهد در ایران زندگی کند چون قطعاً مردم نسبت به این رفتار او بی تفاوت نخواهند بود.

اکنون اما نمی دانیم چه دری به تخته خورده است که بیرانوند با آنهمه تعصبی که به پرسپولیس داشت، اینک در حال پیوستن به تیم رغیبش استقلال است.

بیرانوند

اینگونه که از اخبار به نظر می رسد بیرانوند صبح امروز دوازدهم تیرماه، پس از فسخ قرار داد با پرسپولیس، مجدداً به دیدار حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال رفت و نشستی دوساعته را با او برگزار نمود. پیگیری‌ ها در این خصوص نیز حاکی از توافق بین بیرانوند و کریمی بوده و احتمالا ظرف ۲۴ ساعت، باشگاه استقلال مبلغ نهایی شده را برای بیرانوند آماده کند، تا دروازه بان فصل پیشین پرسپولیس،لیگ بیست و سوم در زمین استقلال بازی کند.

اکنون نیز با احتمال قطعی شدن خبر پیوستن بیرانوند به استقلال، شاید لازم باشد از او بپرسیم که: آقای بیرانوند! نکند حالا قصد بریدن سر پرسپولیسی ها را دارید که اینگونه شتابان به سمت رقیب دویدید؟!

بیرانوند

آیا اخبار پیوستن بیرانوند به استقلال تنها برای پرت کردن حواس از خبری دیگر است؟

اما این شاید تنها ظاهر ماجرا باشد. چرا که با بررسی نظرات کاربران و مخاطبین در خصوص خبر پیشنهاد جنجالی استقلال به نجومی بیرانوند که کم کم در حال تبدیل شدن به یک کلاف تو در تو است، دانستیم که بسیاری آن را تنها راهی برای فراموش کردن رانت 20 میلیاردی ملی پوشان برای وارد کردن خودرو دانستند. پیشنهادی که بعد از حذف تیم ملی از جام جهانی بدون هیچ دستاورد خاصی  و خروجش از مسابقات در همان دور اول سوالات بیشماری را در ذهن پدیدار می کرد. 

پس حالا سوال این است که اگر تمام این ها، تنها برجسته سازی تعمدی یک خبر دست اول با ظاهری فریبنده، برای پوشاندن خبری هرچند مهم اما قدیمی تر باشد چه؟ هرچند پُر بیراه هم نیست که اکنون غالب توجهات، به بیرانوند و اخبار عجیب و غریبش معطوف شده است تا آن پاداش نجومی که خود روزی تیتر اول رسانه ها شد و بعد که کم کم بازیکنان فوتبال به مراد دلشان رسیدند، تصمیم بر این شد که از دایره ی توجهات مردم نیز خارج شود. ​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها