|

سه خبر خوب و یک خبر بد از رمزارزها!

Dogecoin

سه خبر مثبت و یک منفی برای بازار که امروز منتشر شده!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سه خبر مثبت و یک خبر منفی برای بازار که امروز منتشر شده!

خبر اول : سیرکل کسری ذخایر USDC را جبران می‌کند. باتوجه به اتفاقات که برای این استیبل کوین افتاد بود و برابری خودشو با دلار از دست داده بود امروز اطمینان حاصل کرد که کسری خود را جبران خواهد کرد.

 خبر دوم: فدرال رزرو روز دوشنبه جلسه فوری را درباره سقوط Silicon Valley برگزار می کند! و احتمالا کمک های برای احیای این بانک صورت پذیرد.

خبر سوم: شیبا اینو سرانجام نسخه بتای عمومی شیباریوم را راه اندازی کرده است! این خبر با توجه با اینکه این توکن پرطرفدارترین در دنیای رمزارز هست.

خبر بد: پروتکل وام دهی Aave معاملات استیبل‌کوین خود را در Avalanche V3 همزمان افزایش فعالیت در CEX ها، متوقف می‌کند. توقف معاملات در این پلتفرم به دنبال تحلیل شرکت مدیریت ریسک دیفای Gauntlet Network در پاسخ به نوسانات اخیر قیمت استیبل‌کوین USDC است که توصیه می‌کند تمام بازارهای V2 و V3 باید موقتاً متوقف شوند.

لازم به ذکر است که پس از سقوط بانک سیلیکون‌ولی (SVB)، سرکل شرکت پشتیبان USDC، در ۱۱ مارس فاش کرد که ۳.۳ میلیارد دلار از ذخایر ۴۰ میلیارد دلاری آن در SBV قفل شده است که منجر به کاهش قیمت USDC به زیر ۱ دلار شد و در نتیجه بر بسیاری از اکوسیستم‌های استیبل‌کوین‌ تأثیر گذاشت.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها