|

آخرین هاوینگ رمزارزی حماسه آفرید!

bitcoin

آخرین هاوینگ یا نصف شدن پاداش استخراج بیت‌کوین در می ۲۰۲۰ اتفاق افتاد...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آخرین هاوینگ یا نصف شدن پاداش استخراج بیت‌کوین در می ۲۰۲۰ اتفاق افتاد. با توجه به سابقه تاریخی، سقف‌های قیمتی بیت‌کوین ۵۱۵ تا ۵۴۵ روز بعد از هاوینگ رخ داده‌اند.

جالب است بدانید در دو هاوینگ اخیر، سقف‌های قیمتی به‌طور مشابه حدود ۵۱۸ روز بعد از هاوینگ ثبت شده‌اند. با مقایسه و مدل‌کردن چرخه قبلی با چرخه فعلی، می‌توان نتیجه‌گیری کرد که ۱۱ آوریل ۲۰۲۲ (هفته بعد) مانند ۲ جولای ۲۰۱۸، شروع دوره اصلاحی بین دو هاوینگ است. در چرخه قبل قیمت در عبور از مقاومت مهم خود ناتوان بود. مقاومت مهم فعلی قیمت ۵۰ هزار دلار است و اگر قیمت موفق به تثبیت بالای این قیمت شود، آنگاه می‌توان گفت این چرخه با چرخه‌های قبلی کاملا متفاوت است.

در جولای ۲۰۱۸ تعداد آدرس‌های روزانه فعال به ۶۰۰ هزار عدد رسیده بود. این شاخص در حال حاضر تقریبا معادل ۹۰۰ هزار عدد بوده و اگرچه افت قابل‌ملاحظه‌ای داشته است، بسیار بالاتر از مقدار آن در جولای ۲۰۱۸ است که نشان از افزایش کاربری شبکه در طول زمان دارد.

در جولای ۲۰۱۸، وال‌ها در سفارشات خود مردد بودند و بعد از مدتی آدرس‌ها با موجودی بین ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ بیت‌کوین شروع به فروش بیت‌کوین‌های خود کردند و وال‌های بزرگ‌تر خریدار بودند. این دسته از وال‌ها (موجودی بین ۱۰۰۰ تا ۱۰،۰۰۰ بیت‌کوین) در حال حاضر، یک هفته قبل از شروع دوره اصلاحی بین‌ هاوینگ، شروع به خرید و افزایش بیت‌کوین‌های خود کرده‌اند

با توجه به مشاهدات ذکرشده و رفتار متفاوت سرمایه‌گذاران، به نظر نمی‌رسد که تاریخ، دقیقا تکرار شود و بازار خرسی احتمالی، مشابه بازار خرسی قبل نخواهد بود. هرچند این نتیجه‌گیری به معنای رشد قیمتی بیت‌کوین نیست؛ بلکه به این معناست که احتمالا نوسانات منطقی‌تری را از بیت‌کوین در دوران نزولی آن شاهد خواهیم بود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها