|

آناشید حسینی خانم "برند پوش"؛ من ذاتی خوشگلم ربطی به پول نداره! +عکس

anashid hoseini shayanews

آناشید حسینی شاخ اینستاگرامی است که ادعا دارد زیبایی اش ذایی است و ارتباطی به پول ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

سیده آناشید حسینی شاخ اینستاگرامی است. وی از فعالان اینستاگرام است و بالای یک میلیون دنبال کننده نیز دارد.

به گزارش «شایانیوز» آناشید حسینی دختر باحجاب اما با کلاس و برند پوش ایرانی است او مدعی است خوشگلی و خوش تیپی اش ذاتی است و ربطی به داشتن پول ندارد که البته این ادعا تا حدوی می تواند درست باشد اما این را هم باید در نظر گرفت که هرکسی با داشتن پول و خرج های زیاد می تواند به پوست و پوشش و ظاهر خود رسیدگی کند و زیبا باشد. بنابراین زیبایی خانم شاخ فضای مجازی آنقدر ها هم خدادادی نبوده و با هزینه به اینجا رسیده است. در ادامه صحبت های آناشید حسینی را مشاهده می کنید.

بیوگرافی آناشید حسینی:

سیده آناشید حسینی متولد 4 بهمن 1370 در اهواز طراح مد و لباس است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری می باشد اما بخاطر علاقه اش وارد حوزه طراحی لباس شد و بر خلاف باور عموم مدل نبوده اما عشق خرید لباس خارجی دارد.

آناشید حسینی دختر با حجاب و لوکس فضای مجازی مدتی بود که به مدل محجبه اینستاگرامی معروف شده بود اما او چنین چیزی را دوست نداشت و درباره این موضوع واکنش نشان داد و گفت: خیلی سعی می کنم عنوان مدل روی من نگذارند ، در صفحات مجازی از عکسهای من سوء استفاده می کنند و با عنوان مدل محجبه پر سرو صدای ایران نام می برند که واقعا ناراحت کننده است.

anashidhoseini_1622014539

شروع فعالیت

با توجه به نوع حجابم دوست داشتم لباس های خوب و مد روزی بپوشم اما طرح هایی که در بازار و مزون ها بود با معیارهای من همخوانی نداشت.

به همین خاطر ابتدا برای خودم لباس طراحی می کردم و می دادم بیرون می دوختند بعدها به کلاس خیاطی رفتم و بطور آزاد در کلاس های طراحی شرکت کردم.

مبلغ حجاب نیستم

از ابتدا قصدم تبلیغ نبوده و به هیچ عنوان خودم را مبلغ حجاب نمی دانم من فقط پوششم به این شکل است و شاید خیلی خودم هم نتوانتم خیلی چیزها را رعایت کنم. بدون اغراق از هر 50 پیامی که دارم 30 پیام از زنان و دخترانی است که می گویند ما با دیدن عکس های شما به حجاب علاقمند شدیم.

anashidhoseini_1621840884

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    آناشید جوووون تو آدمی نیستی که به حجاب پابند باشی اینکه اینقد روسریتو مراقبی عقب نره دلیلش کلملأ مشخصه...از اون دسته خانومایی که با حجاب قیافه شون بهتره مثه صبا راد وقتی روسریتونو برمیدارین آدم از قیافه تون وحشت میکنه.در ضمن اینقد از خودت تعریف نکن عزیزم....خوشگل ندیدی به خودت میگی خوشگل قیافه ت خیلی اتو کشیده و خسته کننده س اگه خوشگل بودی بازیچه ی پویان مختاری لاشی نمیشدی

  • ناشناس ارسالی در

    موات مثه پشم گوسفنده کجات خوشگله اینقد از خودت تعریف میکنی با اون موای بی ریخت و ویز ویزیت ادعای خوشگلی م داری؟عجیبه......راستی تو که بنظر خودت خیلی خوبی چرا زنگ تفریح پویان مختاری شدی؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها