|

"نعیمه نظام دوست" و رفیق فابش توسط میکاپر دو نفر دیگه شدن؛ با این چهره اروپارو رد کرد!

naeemeh nezamdoost shayanews

نعیمه نظام دوست از بازیگرای به نام کشورمونه که هر چند وقت یکبار با تصاویری عجیب از خود کلی سوژه میشه و اینبار نیز اینچنین شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نعیمه نظام دوست از بازیگرای مشهور و محبوب ایرانی محسوب مبشه که تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته و همچنان هم در میون اهالی سینما اون اعتبار خودش رو داره. اما خب قطعا هر بازیگر به نسبت اونچه که در کارنامه کاری خود ثبت کرده و البته ظاهری که داره شهرت پیدا میکنه. شنیدین که میگن مردم عقلشون به چشمشونه؟ حالا نمیشه گفت صددرصد اما خب درصد بالایی از شهرت یک بازیگر تو ظاهرشه. مثلا شما محمدرضا گلزار رو ببینید که تا به چه اندازه غول شده! نعیمه نظام دوست از بانوان وزن بالا و نچرال کشورمونه که قطعا اگه میرفت زیر تیغ جراحی به مانند بسیاری از همکارانش جایگاهی دیگر داشت اما اونچه که واضحه اینه نعیمه بانو با تلاش اومد بالا نه ظاهر! نعیمه نظلم دوست اولین بار با بازی در فیلم "توفیق اجباری" بود که شناخته شد و بعد تر در سینما و تلویزیون جایگاه پیدا کرد.

ظاهر شاخ درار نعیمه نظام دوست که اروپارو رد کرد رسید فضا!

اما دیگه می بینیم که بازیگرا خیلی زیاد شدن! خیلی خیلی زیاد ، اونقدری که یکسری از چهره ها مجبور شدن رو بیارن به مشاغل و فعالیت هایی دیگر. قطعا مدل شدن برای مزون ها سالن های آرایشی از راحت ترین فعالیت ها برای بانوان مشهور می باشد که تو هر قد و وزن و چهره ای که باشن فرقی نداره، در مجموع میتونن تو این راه و روند اکتیو بشن!

البته که این موضوع هم باز بر میگرده به خود بازیگر که تا به چه انداره اهل چیتان پیتان و کارای این مدلی باشه. مثلا شما به یاد نمیارید که چهره ای مثل لیلا حاتمی مدل لباس و آرایش بشه اما خب تا دلتون بخواد خانوم مرجانه گلچین و یا الهام حمیدی در این موراد دیده شدن. اینبار نوبت به نعیمه نظام دوست رسید که خانوم بازیگر واقعا همرو متعجب ساخت!

Untitled (1)

وقتی نعیمه نظام دوست با رفیق دیرینش میره سالن میگه بتونه کاری کنید!

خب همونطور که دیدین و احتمالا پرای شما هم ریخت، نعیمه نظام دوست با آرایشی به شدت غلیظ و نه چندان رو مد دیده شد. میدونید که این روزا دیگه میکاپ های اروپایی ترند شدن اما نعیمه بانو به قدری غلیظ و غیرطبیعی شدن که انگار بوم نقاشی بودن، نه چهره!

البته که این بار اولی نبود که خانوم بازیگر رو در این ظاهر دیدم و نعیمه نظام دوست و مرجانه گلچین از اونجایی که مشخصه دو رفیق دیرینه هستند، باز هم پیش اومده بود که با ظواهری به شدت عجیب دیده بشن که در ادامه اونهارو نیز می بینید.

naimeh-nezamdoosts-sister-1 (1)

hashiye_va_havashi_1636845164_1 (1)

کمی بیشتر با نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام دوست متولد 23 آبان ماه 1353 در تهران می باشد و 42 سال سن دارد. نعیمه نظام دوست دارای دیپلم علوم تجربی است. او از سال 1370 کار بازیگری را در گروه های آزاد تئاتر آغاز کرد، سپس در مجموعه نوروز 72 بازی کرد. نظام دوست به طور حرفه ای با ساعت خوش و در سال 73 وارد عرصه بازیگری شد.

وقتی خانوم بازیگر خیلی آدم عصبی ای بوده!

در دوران نوجوانی بیشتر عصبانی بودم تا خوشحال یعنی دوران بلوغ عصبانی ای داشتم چون شرایط و فضای زمانه من را عصبی می کرد با اینکه بدآموزی دارد اما مدرسه را زیاد دوست نداشتم (باخنده) نمی توانم دروغ بگویم، دوست دارم آدم ها با واقعیت ما آشنا شوند.من خیلی شر بودم یعنی بیشتر پسر بودم تا دختر و بیشتر پسرانه زندگی می کردم.

+نعیمه+نظام+دوست

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی