|

استایل شیک و فوق العاده مجلسی "نگین معتضدی" در نبود همسرش؛ فسق سینما رو چه لو داد!

negin motazedi shayanews

نگین معتضدی بازیگر مشهوریه که همیشه با عکساش فالووراشو سورپرایز میکنه و اینبار هم خانوم بازیگر چند لحظه ای چشمای همرو قفل کرد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نگین معتضدی بازیگر مشهور و محبوب ایرانیه که شاید خیلی با اسمش شناخته شده نباشه اما چهره ای داره بولد و آشنااا برای مخاطب. نگین معتضدی تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته اما جدیدترین اونها سریال شبکه خانگی "دیو و ماه پیشونی" است که با بازی نگین معتضدی می باشد. البته که خانوم خانوما ظاهرا نقشی بدجنس طور دارن که به گفته برخی کاربران بهش نمیاد! نگین معتضدی همیشه کاراکترای مثبت داستان رو به تصویر میکشه چرا که چهره ای مثبت طور داره و برخلاف اینکه چشماش رنگیه و اغلب چشم رنگیا میتونن منفور دیده بشن، اما نگین بانو اینچنین نیست.

نگین معتضدی یکی از بازیگرای به شدت کم حاشیه میون اهالی سینما می باشد که همسری کارگردان نیز دارد. خانوم بازیگر که در اینستاگرام فعالیت بسیاری داره کم و بیش از خودش عکسای جالبی میذاره که باعث میشه کاربر چند لحظه ای روی عکسش بمونه و زود نزنه بعدی!! مثلا در ادامه مشاهده می کنید این بازیگر جوان رو در حالی که ظاهری به شدت غلیظ برای خود ساخته و با کپشنی نه چندان مرتبط کار رو تموم کرده!

unknown_343467091_205168002270097_5019377469949142179_n (1)

unknown_343396781_564389622470000_5877975827299262917_n (1)

تناقض حرف و حدیث دار نگین معتضدی تو استایل 

البته که خانوم بازیگر موهایی بسیار بلند تر از این حرفا داشتن و مشخصه که جهت کوتاه نمودن اونها گفتن بزار یه عکسی بگیریم و بذاریم که خب نتیجه شد این تصاویر!

با دیدن تنها دو عکس بالا میشه فهمید که نگین معتضدی چه سبک استایلی رو دوست داره که خب میشه یکی از چیتان پیتان ترینها و گاهی هم عجیب ترینها. نگین بانو ک مدتی پیش در سریال "راز ناتمام" ایفای نقش داشت و کاراکتر بانویی چادری رو به تصویر کشید، با تفاوت بارزی که در ظاهرش تو واقعیت و سریال نشون داد باعث شد تا بسیاری از کاربران نظراتی مختلف در این رابطه بدهند. مثل یکی از کاربران نوشت:

"ای کاش انتخاب بازیگر سریالها متناسب با شخصیت واقعیشون انتخاب بشه تا قابل باورتر باشه مثلا یه خانوم چادری باوقار با شخصیت اصلی شما خیلی فاصله داره"!

4727325

نظر نگین معتضدی در رابطه با افکار مردم واسه فساد سینما

در ابتدای متن هم گفتیم همسر نگین بانو کارگردان است و خب از اونجایی که یک زوج سینمایی حرف برای گفتن و اظهار نظر زیاد دارن نگین معتضدی نیز صحبت هایی داشت. جدا از این ها و مسائل ظاهری که برای بازیگران این روزها به شدت مهم شده، موضوع خود سینما نیز هست. مثلا به یاد دارید سحر قریشی با "دلنوازان" شناخته و مشهور شد بعد  طولی نکشید که سر و صدای طلاقش دراومد؟ خانوم بازیگر که خیلی از بازیگران زن ازش عاصی شده بودند که چرا همه نقش هارو با پارتی بازی و ارتباط با عوامل، میدن به سحر قریشی! حالا هم که دیگه حال و روز سحر قریشی رو میدونید که مدتی هم با تتلو عجیب ترین خواننده ایرانی گذروند.

اما همه این هارو گفتیم تا مثالی بارز زده باشین. نگین معتضدی با گله بر این نظره که نباید در رابطه با فساد های سینما صحبتی کرد چرا که مردم فکرهای بد میکنن!

نگین معتضدی معتقده که برخی از بازیگرانی که تن به فساد میدن به این دلیله که چیزی برای ارائه ندارند و مجبورند به این کارها تن دهند ! یعنی ادعای خانوم بازیگر بر اینه که بازیگرانی مثل ریحانه پارسا و ... که ادعای فساد می کنن خودشون مشکل داشتن و بازیگری بلد نبودن! تنگین معتضدی میگه تو سایر شغل ها هم همینطوره و باند بازی وجود داره و فقط تو سینما نیست.

unknown_342894151_245980514656035_8404825599344738877_n (1)

بیوگرافی نگین خانوم معتضدی

نگین معتضدی متولد 3 مهر 1364 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. تحصیلکرده تا ترم شش رشته نمایش از دانشگاه آزاد می باشد که در کنار بازیگری عاشق ادبیات و خواندن کتاب های مختلف است و تجربه دو ازدواج هم دارد. در محله حصار بوعلی پشت فرهنگسرای نیاوران تهران به دنیا آمده است و تنها یک خواهر نویسنده بنام طلا دارد که 4 سال از خودش بزرگتر است.

ازدواج نگین متعضدی

نگین معتضدی در سال 1395 وقتی 31 ساله بود با جواد خیرخواه گردشگر و پژوهشگر نامزد کرد اما این زندگی  به سراجام ازدواج ختم نشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی