|

اکرم محمدی خانوم بزرگ ستایش رو که یادته؛ بیا ببین دُخی جانش چه از جوگولستان اومده!

Akram Mohamadi Paparazzi

اکرم محمدی بازیگر محبوب وقدیمی است که حالا دخترش مروارید جعفری هم دنباله رو مادرشه اما به سبک و سیاق فوق مدرن و امروزی.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اکرم محمدی از جمله بازیگر های قدیمی و کار بلد سینما و تولویزون است که سال هاست در این عرصه فعالیت کرده و کار های ماندگار زیادی هم در کارنامه کاریش داره از جمله سینمایی محبوب مادر و فصل سوم سریال پر طرفدار ستایش که البته نقششون در این سریال اگرچه زیاد نیست اما تاثیر گذار و چشمگیره. اکرم محمدی بر خلاف اکثر سلبریتی ها فعالیتی در فضای مجازی نداره اما با این حال هر از گاهی میشه اخبار مرتبط با ایشون رو از طریق اینستاگرام متوجه شد چون که دختر ایشون خانوم مروارید جعفری حضور قابل توجه تری نسبت به اکرم خانوم داره.

مروارید جعفری رو نباید صرفا به عنوان دختر اکرم محمدی معرفی کنیم چراکه خانوم خانوما خودشون یه پا بازیگرن و روی صحنه تئاتر تا به حال چندین تجربه کاری موفق داشتن با این حال مروارید جعفری اون قدری پر رنگ نیست که به خاطر  فعالیت بازیگریش شناخته بشه اگر چه که ایشون در اینستاگرام حدودا 20 هزار دنبال کننده داره که به نسبت فعالیت نه چندان زیادش تعداد قابل توجهی هستن؛ اما حالا چطوری؟ این طوری که خانوم خانوما خوب بلده چطور با عکس ها و فیگور های خاص، به قول بعضی ها شاخ مجازی بشه و محبوبیت به دست بیاره. در ادامه چند نمونه از عکس های خفن و دافی طور مروارید خانوم رو با هم میبینیم.

اکرم محمدی و مروارید جعفریاکرم محمدی و مروارید جعفری

دخی اکرم محمدی با ورزشش روی هرچی سلبِ کم کرده

همون طور که می دونید این روزها ورزش کردن بین سلبریتی ها بیشتر از این که برای سلامتی و حفظ تناسب اندام باشه حکم یه ترند رو داره که یعنی اگر یه ورزشی رو دنبال نکنن از قافله بد جور عقب میمونن. غالبا خانوم های سلبریتی تنیس و بدنسازی رو به عنوان ورزش خودشون انتخاب می کنند و کم تر پیش میاد که برن سراغ ورزش دیگه ای اگرچه که تک و توک هستند خانوم هایی مثل سیما تیرانداز که گلف بازی می کنه و حسابی با این ورزش لوکس و گرون قیمتش همه رو زده تو باقالی ها اما دختر خانوم جذاب اکرم محمدی هم تو این زمینه سردمداره و رفته سراغ یه ورزش فوق العاده گرون به اسم سوارکاری که خب خیلی ها حتا تا حالا یک بار هم سوار اسب نشدن چه برسه به این که بتونن از پس هزینه های همچین ورزشی بر بیان.

اکرم محمدی و مروارید جعفریاکرم محمدی و مروارید جعفری

مروارید خانوم چفت مامان جانش اما معلوم نیست کی مامانه کی دختر

به گزارش شایانیوز، خانوم اکرم محمدی اگرچه که متولد سال 1337 است و بیش از شصت سال سنشونه اما خیلی کمتر به نظر میان دلیلش هم اینه که حسابی به خودش رسیده و با ژل و بوتاکس و این حرفا خوب خودش رو رو بورس نگه داشته و به همین خاطر هم شکسته نشده. حالا از طرفی چند وقت پیش خانوم محمدی به همراه دخترشون به سالن زیبایی مریم رهنما رفته بودند و این خانوم میکاپ آرتیست هم نهایتا بعد از ارائه جادوی آرایشیش عکس میکاپ اکرم محمدی رو منتشر کرد که خانوم رسما بیست سال کوچیک تر از سن واقعیشون به نظر میان تو این عکس؛ از اونجایی که مروارید جعفری هم همراه ایشون بوده یه عکس سه تایی گرفتند که خدایی باید گفت جلل الخالق؛ اصلا معلوم نیست کی مادره، کی دختره و حتا کی آرایشگره؟!!!

اکرم محمدی و مروارید جعفریاکرم محمدی

بیوگرافی اکرم محمدی که خوبه ازش با خبر باشی

اکرم خانوم محمدی متولد مرداد ماه سال 1337 است و تا مقطع دیپلم تحصیل کرده و بعد هم وارد کلاس های بازیگری و نهایتا عرصه تئاتر شده که همین موضوع هم راه خانوم رو برای شهرت و موفقیت بیشتر در بازیگری باز کرد. سینمایی بی نظیر و به یادماندنی مادر اولین کاری بود که باعث شد اکرم محمدی حسابی بدرخشه و توانایی هاش به چشم مخاطبین بیاد، بعد از اون هم سریال پدرسالار برای اکرم خانوم حکم تیر آخر شهرت و محبوبیت بود و با زهره پدرسالار باعث شد که خانوم بازیگر برای همیشه در قلب مخاطبین جا بگیره.

خانوم اکرم محمدی با هنرمند محبوب مجید جعفری ازدواج کرد و ثمره این ازدواج هم مروارید جعفری است که پیش تر بهش اشاره کردیم اما متاسفانه زندگی این زوج دوامی نداشت و بعد از مدتی از هم طلاق گرفتند.

اکرم محمدی و مروارید جعفریاکرم محمدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها