|

جواهرات رنگی پَنگی که "گشیفته فراهانی" رو یک خوشگلا کرد؛ یک ارتش محوشن بدجور!

golshifteh farahani shayanews

گلشیفته فراهانی بازیگر محبوب که این روزا داره حسابی واسه خودش میتازونه و تو زیبایی حرف اولو میزنه، جدیدا از گریم جدیدش رونمایی کرده!

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- گلشیفته فراهانی از بازیگران خوش استایل و فوق العاده محبوب ایرانیه که سال های زیادی میشه خودش رو به عنوان یه تبعیدی دور از وطن میدونه و البته این خانوم تبعیدی حسابی داره پله های موفقیت رو ده تا یکی بالا میره. گلشیفته فراهانی که موقع رفتنش با کلی حاشیه روبه رو شد، حالا واسه خودش یه پا سلبریتی تموم عیار شده و کم نمونده تا کل دنیا واسش سوت و کف بزنن. از اونجایی که گلشیفته فراهانی در کنار بازیگری فوق العاده اش، ظاهر بسیار تو دل برو و خاصی هم داره، در زمینه های مختلف مدام ازش تعریف میشه و تو هر کاری پنجه طلاست بدجوووور!

گلشیفته خانوم که مدتی میشه به عنوان یه مدل خفن داره کار میکنه که بعدا بیشتر راجع بهش توضیح میدیم، عجیب ژستای ایرانی و غربی رو قاطی میکنه و یه چیزایی درمیاد از توش که همه میمونن خانوم خانوما چطوری تونسته یه همچین کارایی کنه. این بازیگر خوش چهره که علاقه بسیار زیادی به عکس انداختن در فرم های مختلف و چشم گیر داره، با یه چهره خیلی عجیب و غریب از خودش رونمایی کرد که همه رو هم گذاشت تو کف.

u

خانوم یه موزر برداشته و کل کله اش رو کرده طاس تا بتونه یه نقش بسیار خاص رو بازی کنه. زمانی که این عکس رو منتشر کرد همه شوک شدن که آیا این واقعا خود گلشیفته اس و فهمیدن که بله! این بازیگر باز هم با تم های خاص خودش ظاهر شده و میخواد هر چی نقش تو دنیا هس که خاص و فراموش نشدنیه رو قلع و قمع کنه!

i

وقتی جواهرای چش درآرِ غرب از سر و کول گلشیفته فراهانی بالا میرن!

شاید اونوقتا که گلشیفته قصد رفتن از ایران رو داشت، فکر نمیکرد که اینقدر بخواد از هر لحاظ مورد استقبال خارجیا قرار بگیره. البته که با بازی های درخشانی که داشت خیلی از ایرانیا محوش میشدن و مدام هم میگفتن که سینمای ایران فقط یه گلی داره و اون هم کسی نیست جز گلشیفته فراهانی! اما این روزا حسابی زندگی بر وفق مرادِ گلشیفته خانوم شده و از تیپای خاص و البته جنجالیش گرفته تا تبلیغات اعیونیش واسه برندای خفن خارجی چیزی از این بازیگر ساخته که کمتر کسی فکرش رو میکنه بتونه یه روزی بهش دست پیدا کنه.

برند کارتیه جزو بهترین برندهای جواهر در دنیا به شمار میاد، همیشه دنبال یه مدل خیلی خفن که بتونه شرقی طور باشه و حسابی هم هوش از سر آدم بپرونه، سراغ گلشیفته خانوم رفت. او هم الان مدتی میشه که داره با این برند خیلی خفن کار میکنه و حالا شده سلطان هر چی جواهراته و کسی به گرد پاش هم نمیرسه.

e

fd

sd

گلشیفته فراهانی واسه اونوریا جذابیه که کسی به گرد پاش هم نمیرسه!

چهره گلشیفته فراهانی از دید خیلی از ایرانی ها یه چهره خیلی معمولی و ساده اس که چندان نقطه قوت خاصی نداره. ولی جالبه بدونین بسیاری از سلبریتیای دنیا برای همین چهره سر و دست میشکونن و معتقدن گلشیفته با این فیس نچرالش تنها برای بازیگری خلق شده.

یکی از شبکه های اینترنتی خیلی معروف در دنیا به نام TC Candler که عادت داره در هر سال فهرست صد زن زیبای دنیا رو معرفی کنه، این بار با قرار دادن نام گلشیفته فراهانی در لیست خود، دنیای مدلینگ و بازیگری ایران رو دگرگون کرد. تو این شرایط گلشیفته فراهانی احتمالا دیگه داره رو اَبرا پرواز میکنه و با ژستای خفن بیشتری که میگیره میشه یه پرنسس زیبا که کل دنیا دیگه میشناسنش! البته در کنار این بازیگر تموم عیار یه بلاگر ایرانی هم به نام کیمیا حسینی وجود داشت که با زیباییش گویا خارجیا رو مبهوت خودش کرده!

io

r

گلشیفته فراهانی چفت ارتش آقایونی که محوشن بدجور!

گلشیفته فراهانی با وجود اینکه چندان سنی نداره و زیر چهل ساله ولی تاحالا چندین ازدواج و البته روابط ناموفق داشته که گویا خانوم خانوما دوست نداره کسی دست و پا گیرش باشه و واسه همین هم جدیدا پیش هر چی خفنه وایمسیته و به راحتی عین اروپاییای ژینگول عکس میندازه و ایرانیا رو هی شوک میکنه.

چند سال پیش این بازیگر خوش استایل و جذاب کنار یه آقای عربی وایستاده بود که خیلیا با ژست و رفاقتی که تو ظاهرشون معلوم بود بر این باور بودن که گلشیفته داره دنبال سومین شوهرش میگرده که خب اشتباه از کار دراومد. اولین همسر خانوم فراهانی امین محمد مهدوی و دومین شوهرش کریستوس دورجه واکر بود که هر دو به طلاق ختم شد و البته او با سلبریتیای هالیوودی حسابی عیاقه و عکسایی منتشر میکنه باهاشون که بیا و ببین!

w

fg

ff

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • حسین ارسالی در

    خیلی عالییییی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها