|

بوگاتی

این شما و این هم "کایرن" سریع ترین و قوی ترین سوپر اسپرت تاریخ بوگاتی!

Chairon fastest Super sport car in Bugatti's history

سریع ترین خودروی حال حاضر بوگاتی, ترکیبی منحصر به فرد از زیبایی و عملکرد را ارائه می دهد. کایرن سریع ترین و قوی ترین سوپر اسپرت بوگاتی است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کایرن سریع ترین, قوی ترین و منحصر به فردترین خودروی سوپر اسپرت در تاریخ شرکت خودروسازی بوگاتی می باشد. طراحی پیچیده, فناوری نوآورانه و فرم نمادین و عملکرد محور آن, باعث شده است تا تبدیل به شاهکاری از هنر و تکنیک تبدیل شود که مرزهای تصورات ما را جا به جا می کند.

Bugatti - Chiron 8

شاید اولین چیزی که توجه هر کسی را جلب می کند ویژگی نمای آسمان باشد. طراحی که از یک سانروف ساده فراتر رفته است و امکان تماشای منظره ای بی نظیر را به سرنشین می دهد همچنین داخل کابین را از نورهای طبیعی پر می کند.

Bugatti - Chiron 6

مدیریت هوشمندانه سیستم تصفیه و ورودی هوا به طرز قابل توجهی سیستم آیرودینامیک خودرو را بهبود می بخشد همچنین راندمان خنک کننده موتور و ترمز ها را افزایش می دهد. برای مثال, چراغ های  LED چهارگانه به عنوان ورودی هایی عمل می کنند که هوا را به ترمزهای جلو هدایت می کنند; و این یعنی ترکیبی از زیبایی و کارایی. 

Bugatti - Chiron 9

در داخل کابین خودرو نیز نورپردازی چراغ های LED طراحی  C شکلی را ایجاد کرده اند که دو صندلی را از یکدیگر جدا می کند. در جلوی دید راننده نیز سرعت سنج مکانیکی نصب شده است که با افتخار عدد 500 کیلومتر در ساعت را نشان می دهد. کنسول مرکزی, از آلمینیوم ذوب شده ساخته شده است و تنظیمات مورد نیاز بر روی آن استوار است, هر واحد نمایشگر مستقل خود را دارد که تنظیمات شما را نشان می دهد.

Bugatti - Chiron 5

قلب تپنده بوگاتی کایرون, موتور 4 توربوشارژ 8 لیتری دبلیو 16 آن می باشد. این شاهکار منحصر به فرد 1500 اسب بخار قدرت و 1600 نیوتن متر گشتاور قدرت را با توان خروجی خطی بین 2000 تا 6000 (به طور تقریبی) در دو دقیقه تولید می کند. چهار توربوشارژ موتور عملکرد بسیار بالایی را در یک پیکربندی کنترل شده ی دو مرحله ای ارائه می دهند که همین امر عملکرد بی نظیر موتور را توضیح می دهد, در هر دقیقه 60000 لیتر هوا از طریق موتور پمپ می شود.

Bugatti - Chiron

از طرف دیگر به طور همزمان 800 لیتر آب در هر دقیقه در موتور می چرخد و خنک شدن آن را تضمین می کند. سیستم اگزوز تیتانیوم جدید نیز با کاهش فشار برگشت گاز, عملکرد خودرو را به طرز چشمگیری افزایش می دهد.

بوگاتی برای به حداکثر رساندن قدرت موتور کایرون تا حد امکان از مواد سبک وزنی مانند تیتانیوم و فیبر کربن استفاده کرده است.

تصاویر Bugatti Chiron :

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها