|

شرایط فروش نقدی KMC J7 حداقل 300 میلیون زیر قیمت بازار

کرمان موتور از روز شنبه 20 مرداد طرح فروش نقدی خودرو کی ام سی جی 7 را آغاز می کند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شرکت کرمان موتور در نظر دارد فروش نقدی خودرو کی ام سی جی 7 را ویژه مردادماه 1403 از روز شنبه هفته آینده آغاز کند.

این طرح از ساعت 8 صبح روز شنبه مورخ 20 مردادماه 1403 بر روی سایت این شرکت فعال خواهد شد.

qzdcfa5ivyi164lacs8f

 کی ام سی جی7 در بازار آزاد چند؟

کی ام سی J7 که از اواسط سال 1401 به ایران آمد، نخستین سدان از برند KMC و همچنین اولین خودرویی بود که با لوگوی جدید کرمان موتور به فروش می‌رسید. در طراحی KMC J7 نکات جالبی به چشم می‌خورد. به عنوان مثال، خودرو J7 برخلاف اکثر سدان‌های بازار ایران، در کلاس فست‌بک‌ها طراحی شده و خاطرات MG6 GT را برای‌مان تداعی می‌کند. نکته جالب دیگر درباره انبوهی از چراغ‌های کوچکی است که در چهره J7 بکار رفته طوریکه طبق گفته سازنده، دقیقا 142 چراغ LED در قسمت جلویی این خودرو جاسازی شده است.

kmc j7

 شرکت کرمان موتور از اواسط تابستان 1403 نسخه بهبودیافته J7 را به بازار فرستاد که البته هیچگونه تغییر فنی جدیدی نداشت اما در قسمت کابین، چندین نکته تازه وجود دارد: 1) تریم پارچه‌ای که طرحی مشابه جین داشت، حذف شده و جای آنرا تریم چرم گرفته است 2) حروف KMC از روی فرمان حذف شده و جای آنرا لوگوی جدید این شرکت گرفته است 3) مالتی مدیای خودرو به سیستم عامل CarPlay و Android Auto مجهز شده و قابلیت اتصال اسمارت‌فون‌ها را دارد 4) گرمکن صندلی که قبلا فقط برای راننده بود، حالا برای صندلی سرنشین جلو نیز نصب شده است.

حالا کرمان موتور این سدان نسبتا جذاب را با قیمت یک میلیارد و 342 میلیون تومان به فروش می رساند و این در حالی است که قیمت این خودرو در بازار آزاد نزدیک به یک میلیارد و 620 میلیون تومان است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها